PDA

View Full Version : Transit Hold - YT Clip -



HvV
25 oktober 2009, 20:59
Heb wat zitten stoeien met wat Ableton Live Suite loops en daar wat gitaar overheen gezet. Beetje een sad song maar daar is het dan weer herfst voor. Beetje evenwichtige mix? Gitaargeluid goed? Het is nog niet af, maar even een test tussendoor. Graag jullie commentaar:

http://www.youtube.com/watch?v=vTT0XmzPLcA

glennshred
25 oktober 2009, 22:04
Geen commentaar hier, mooi gespeeld, mooi nummer..
Niks op aan te merken, je vlotte speelstijl laat me zin krijgen om ook
zoiets in elkaar te steken :)

glenN

Divine
27 oktober 2009, 19:22
Ik heb er niet veel op aan te merken. Het klinkt gewoon erg lekker!

benwave
27 oktober 2009, 19:52
Ja schitterend.. prachtig gespeeld , en een zeer mooi geluid

meul
28 oktober 2009, 02:00
kwil ook zo'n scheeraperaat, ebow toch.
anyway, netjes, soms heel fraai zelfs..

HvV
29 oktober 2009, 19:10
Heren, bedankt! Geeft me het gevoel dat ik op de goede weg ben. Zitten best wat zwakke stukjes in, maar ik maak meestal toch meerdere filmpjes en later pik ik er de licks en melodielijnen eruit die ik goed vind en verwerk die in de finale versie. Denk dat de clip trouwens "stucked" is, hangt al een paar dagen op hetzelfde aantal views. Trouwens nog een tip voor youtube, zorg ervoor dat je al een goede naam hebt, ook als je hem private post (wat ik altijd doe om te testen). Als ik kijk wat er aan related video's te zien is heb ik niet echt het gevoel dat de video staat waar die moet staan..

Over dat scheerapparaat..;) Heeft iemand ervaring met de opvolger van de eerste lichting? Er is later een zwart model uitgekomen met blauw lampje. Zit er over te dubben om ook zo'n zwarte te kopen n.l..

Noid
30 oktober 2009, 09:23
Ja, dit is mooi zeg. Goed gedaan. Mooie sound, past mooi bij de sfeer. Maar vooral ook de lick's die je speelt en de timing die je daarbij gebruikt.

Riky
30 oktober 2009, 15:18
goed gespeeld. Niks raars gehoord in de zin van fouten. Alles klinkt lekker. Had alleen wat meer climax verwacht, maar zo heeft het ook wel iets!

Knap gedaan!

The Lo Lands
30 oktober 2009, 17:44
Nice, very nice indeed! Mooie vibrato en sound. Mierzoet maar dat mag ik graag horen. Top!

allonso1990
31 oktober 2009, 11:43
klinkt lekker! watvoor ding gebruik je daar in het begin? de gitaartone vind ik iig supermooi! ik ben benieuwd naar het geheel als het af is:)

HvV
2 november 2009, 18:56
klinkt lekker! watvoor ding gebruik je daar in het begin? de gitaartone vind ik iig supermooi! ik ben benieuwd naar het geheel als het af is:)

Dat is een ebow. Zit een magneetje in met een led'je wat de snaar in trilling brengt. Staat veel info op ebow.com. Bedankt voor je commentaar!