PDA

View Full Version : Check dit eens



Somedaymusic
24 oktober 2009, 14:48
http://www.youtube.com/watch?v=khKzk-BiI8o&feature=player_profilepage

Ik ben zelf helemaal verkocht

Toch blijft het altijd persoonlijk en moet je natuurlijk de spullen gebruiken die het best bij je passen wat natuurlijk ook met muzieksmaak te maken heeft

Misschien is dit leuk voor hyvers

http://haarguitars.hyves.nl

Eko
24 oktober 2009, 15:11
Haar is hier niet geheel onbekend ( understatement of the year). Hij bouwt goede instrumenten voor een nette prijs.

Stratocaster
24 oktober 2009, 15:45
Laat me raden: je hebt een van haar strat en telecaster:hippie:

ja Van Haars gitaren zijn hier al bekend

Ash ketchum
24 oktober 2009, 15:47
Erik maakt leuke gitaartjes ;)

Robdop
24 oktober 2009, 16:12
jij mag Erik van hem zeggen:)?

Engltje
24 oktober 2009, 16:16
mooi...beetje spammen voor vd haar....

Ash ketchum
24 oktober 2009, 16:21
jij mag Erik van hem zeggen:)?

Zo heet hij toch?

Arjan12
24 oktober 2009, 16:25
Haar is hier niet geheel onbekend ( understatement of the year). Hij bouwt goede instrumenten voor een nette prijs.

Ik heb ook wel eens behoorlijk kritische posts gelezen. Wat daarvan waar is weet ik niet.

Rick trodat
24 oktober 2009, 17:15
Ik kan trouwens die woody woody niet uitstaan. Is hij soms de persoonlijke marketingman van alles wat met haar, of hook, of haaksma te maken heeft?

Een beetje promoten mag, maar die gast slaat gewoon compleet door.

Somedaymusic
24 oktober 2009, 18:44
Oke, dat ben ik dus die het filmpje heeft gemaakt. Ik zou het niet te persoonlijk opnemen als ik jou was. Ik vind die spullen erg goed en ben niet indienst. Ik had wel een negatieve reactie verwacht, die zitten er jammer genoeg altijd tussen, zie persoonlijk het nut daar nooit van in maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Maar als jij een hekel krijgt aan iemand die gewoon laat blijken dat hij spullen goed vindt is er iets niet goed. Je moet je niet te snel boos maken om dat soort dingen joh;)

Rick trodat
24 oktober 2009, 22:32
Ik dacht al dat jij het was. Want je zit hier onder verschillende namen op het forum. Of hebt dat gedaan. In ieder geval is het forum hier niet bedoelt om Erik zijn producten te promoten. Ik heb zelf een captain en ja het is een goed product en als er mensen met een vraag zijn naar dit product geef ik er graag een mening over. Maar open er niet iedere keer een thread open wil je.

Wat je verder doet moet je allemaal zelf weten. Je speelt een aardig partij gitaar moet ik je meegeven. Maar je hebt intussen meer dan 100 filmpjes over hook/haar op je naam staan. Vindt je dat zelf ook dan niet een beetje verdacht? Vindt je het vreemd dat ik dacht dat je in dienst bent?

geert1976
24 oktober 2009, 23:08
Ik dacht al dat jij het was. Want je zit hier onder verschillende namen op het forum. Of hebt dat gedaan. In ieder geval is het forum hier niet bedoelt om Erik zijn producten te promoten. Ik heb zelf een captain en ja het is een goed product en als er mensen met een vraag zijn naar dit product geef ik er graag een mening over. Maar open er niet iedere keer een thread open wil je.

Wat je verder doet moet je allemaal zelf weten. Je speelt een aardig partij gitaar moet ik je meegeven. Maar je hebt intussen meer dan 100 filmpjes over hook/haar op je naam staan. Vindt je dat zelf ook dan niet een beetje verdacht? Vindt je het vreemd dat ik dacht dat je in dienst bent?

En dat mag volgens de forumregels niet;

1- spammen
2- meerdere inlognamen hebben

Jay75
25 oktober 2009, 02:16
Ik vind het wel een cool filmpje, had het anders nooit gezien :)

Somedaymusic
25 oktober 2009, 11:34
Ik dacht al dat jij het was. Want je zit hier onder verschillende namen op het forum. Of hebt dat gedaan. In ieder geval is het forum hier niet bedoelt om Erik zijn producten te promoten. Ik heb zelf een captain en ja het is een goed product en als er mensen met een vraag zijn naar dit product geef ik er graag een mening over. Maar open er niet iedere keer een thread open wil je.

Wat je verder doet moet je allemaal zelf weten. Je speelt een aardig partij gitaar moet ik je meegeven. Maar je hebt intussen meer dan 100 filmpjes over hook/haar op je naam staan. Vindt je dat zelf ook dan niet een beetje verdacht? Vindt je het vreemd dat ik dacht dat je in dienst bent?

Ik zit helemaal niet onder andere namen op het forum. Heb ooit een paar jaar geleden een andere naam aangemaakt maar daar ben ik de gebruikersnaam en het wachtwoord van kwijt. En daar heb ik denk ik 3 jaar geleden een keer een filmpje opgeplaats dus ik denk dat je je vergist.
Die filmpjes van die Hook heb ik trouwens wel in opdracht van Erik gemaakt. Maar verder promoot ik hem niet in zijn opdracht. Was het maar zo'n feest dan had ik er waarschijnlijk wat mee verdient.

Luke-wannabe
26 oktober 2009, 00:18
Ik dacht al dat jij het was. Want je zit hier onder verschillende namen op het forum. Of hebt dat gedaan. In ieder geval is het forum hier niet bedoelt om Erik zijn producten te promoten. Ik heb zelf een captain en ja het is een goed product en als er mensen met een vraag zijn naar dit product geef ik er graag een mening over. Maar open er niet iedere keer een thread open wil je.

Wat je verder doet moet je allemaal zelf weten. Je speelt een aardig partij gitaar moet ik je meegeven. Maar je hebt intussen meer dan 100 filmpjes over hook/haar op je naam staan. Vindt je dat zelf ook dan niet een beetje verdacht? Vindt je het vreemd dat ik dacht dat je in dienst bent?
Wat zit je nou te zeuren joh zuurpruim.

Rick trodat
26 oktober 2009, 09:10
Nou ja, ik snap bijvoorbeeld het openen van deze post niet. Totaal niet zelf. Maar misschien ben ik wel een beetje aan het zeiken.

Luke-wannabe
26 oktober 2009, 11:24
Lekker over heen lezen dan. Je lijkt me inderdaad wat ongesteld, ja.