PDA

View Full Version : Red House - Leif de Leeuw Band



leif
24 oktober 2009, 11:25
Hey Iedereen,

Ik ben net een eigen band begonnen onder m'n eigen naam. We hebben het eerste optreden achter de rug en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

http://www.youtube.com/watch?v=sO37T3_fLTc

Gr. Leif

Tho
24 oktober 2009, 11:35
Leuk man! Ik vind de zanger alleen niet goed voor deze muziek, en ook weinig uitstraling hebben.

Waar oefenen jullie eigenlijk? In het popcentrum ook?

rocker_71
24 oktober 2009, 13:07
Waar is je Strat? :strat:

Sonno
24 oktober 2009, 13:36
De band vind ik niet zo bijzonder maar jouw solo's wel! Heerlijke riedels, vooral op 2:59!

Gr. Sonno

Riky
24 oktober 2009, 18:46
iets te clean en iets teveel reverb naar mijn smaak, maar je spel is erg erg lekker. Kan het niet vaak genoeg zeggen!:D
Scheur geluid dat j bij je solo inzet moet je gewoon lekker hele nummer door doen.

Iets had hem iets rauwen willen zien. Vind dat de rest van de band btw totaal niet grooved. Erg jammer, want nu is het (sorry) een beetje een knullig bandje met een goede gitarist!

Heb wel met plezier geluisterd!!

leif
25 oktober 2009, 00:30
Thanx iedereen,

we zijn nog niet echt lekker op elkaar ingespeeld en we moeten nog veel oefenen. voor dit optreden hebben we maar 2x geoefend!:hippie: Maar het was erg leuk. Ons volgende optreden is 19 dec. geplant in de ijsbreker. We hopen het dan beter te doen. Maar dit nummer vond ik persoonlijk erg geslaagd.

Ik heb heel erg lang aan mijn sound gewerkt en heb hem nu gevonden. Ik hou van een helemaal clean geluid en een vette scheur. Mijn versterker is een marschall country & Club uit 79, klinkt een beetje als een twin. en als overdrive heb ik een maxon tod (true tube overdrive) die geeft een beetje een eric johnson/bonamassa lead tone.

leif
25 oktober 2009, 00:31
Leuk man! Ik vind de zanger alleen niet goed voor deze muziek, en ook weinig uitstraling hebben.

Waar oefenen jullie eigenlijk? In het popcentrum ook?

In de ijsbreker in leusden. kost 15 euro voor een hele avond (18:00 tot 2:00!)

Tho
25 oktober 2009, 02:04
In de ijsbreker in leusden. kost 15 euro voor een hele avond (18:00 tot 2:00!)

Serious... ik wist niet dat ze daar oefenruimtes hadden...

leif
25 oktober 2009, 19:59
Serious... ik wist niet dat ze daar oefenruimtes hadden...

zeker, het enige is dat de oefenruimtes ontzettend stinken, maar goed voor dat geld..:hippie: