PDA

View Full Version : Solo's à la One



M Kactus
6 april 2003, 13:09
Ben nu al een paar maandjes de solo van One aan't oefenen en ik heb er zoveel plezier van, die tapping klinkt zo neat!
Weet er iemand van nog zo solo's, maar dan ook van toffe liedjes, niet zo onbekende of solo-gitarist-liedjes (sorry als ik hiermee iemand de kast op jaag, maar niet mijn genre)?
Much appreciated!

M Kactus

Anders Destium
6 april 2003, 14:17
Zoek de solo van Am I Evil op...

Verder de moeite waard (als het om tappen gaat): Van Halen - Jump en nog een hele stapel.

Kun je niet beter zelf opzoeken wat je leuk vindt (da's het makkelijkst), ik wil je natuurlijk niets opdringen :smile:

Negative K3 fan
6 april 2003, 14:21
Als je tappen leuk vindt moet je van halen solo's gaan leren.

M Kactus
6 april 2003, 14:40
Owkay, van halen... Is eigenlijk een gat in mijn cultuur dat ik daar nog nix van gehoord heb :smile: In ieder geval, Ik kan toch niet alle liedjes die ik leuk vind afgaan en zoeken naar eentje met taps? Daarom dat ik wat input vraag :smile: Bedankt! Ga alweer wat vingertjes open spelen (heb je dat ook nog steeds? Ik dacht da'k nu wel al eelt zou hebben, en normaalgezien is dat ook zo, maar voor sommige stukjes duidelijk nog niet genoeg)

M Kactus

Negative K3 fan
6 april 2003, 15:01
Je zoekt dus gewoon solo's m,et taps erin??

M Kactus
6 april 2003, 17:40
Jah, met drie- of meerledige taps liefst.
En ik heb er geen flauw idee van waar te zoeken. Nu dus wel een paar :wink:

M Kactus

Negative K3 fan
6 april 2003, 20:58
eruption van van halen zit ook vol met taps, hot for teacher van van halen heeft ook leuke taps.

lupoloco
6 april 2003, 21:29
victory van megadeth, ben je ook ff mee zoet...

M Kactus
6 april 2003, 21:37
Doe zo verder zou'k zo zeggen :smile: Ben lustig aan't kazaa'en! Tjah, ik denk dat ik weer een paar gesneden vingers verder ben nu, bedankt! :wink:

M Kactus