PDA

View Full Version : fender aanpassen



zigodino
22 oktober 2009, 17:24
ik wil me zo een fender pack kopen met een zwarte switch 2 toen en volume ook zwart en 3 zwarte pick up plaatjes (single coils)
http://www.musicstore.de/en_EN/GBP/Fender-Strat-Accessory-Kit-Black/art-GIT0009845-000#
is dat gemakkelijk te vervangen?

benwave
22 oktober 2009, 17:30
Eerst maar even die 15,90 in een cursus Nederlands steken. Die gitaar komt wel....

bat
22 oktober 2009, 17:33
Is reuze makkelijk, als je tenminste niet over twee linkerhanden beschikt, geen uitslag krijgt van schroevendraaiers en in staat bent je krachten met beleid te gebruiken. Denk dat het tremelopookuiteindedopje nog het lastigst te vervangen is.

TimS
22 oktober 2009, 20:25
Is reuze makkelijk, als je tenminste niet over twee linkerhanden beschikt, geen uitslag krijgt van schroevendraaiers en in staat bent je krachten met beleid te gebruiken. Denk dat het tremelopookuiteindedopje nog het lastigst te vervangen is.
Ik denk dat de pickupcovers toch iets lastiger zijn, daarvoor moet je je slagplaat losmaken. Tremolopookje is gewoon brute kracht :)

Rock Bottom
22 oktober 2009, 20:35
Eerst maar even die 15,90 in een cursus Nederlands steken. Die gitaar komt wel....

Altijd zo makkelijk om daarover te zeuren.
Had minder moeite met dit te lezen dan de gemidelde zeeuw te verstaan.

Hendriks
22 oktober 2009, 20:40
Altijd zo makkelijk om daarover te zeuren.
Had minder moeite met dit te lezen dan de gemidelde zeeuw te verstaan.

Ben heeft wel een punt. Ik erger mij er ook aan.

benwave
22 oktober 2009, 20:48
Altijd zo makkelijk om daarover te zeuren.
Had minder moeite met dit te lezen dan de gemidelde zeeuw te verstaan.

Dat begrijp ik..... Misschien kun je met hem mee

guitarkid
22 oktober 2009, 21:10
ik wil me zo een fender pack kopen met een zwarte swithc 2 toen en volume ook zwart en 3 zwarte pick up klaatjes (single cloils)
http://www.musicstore.de/en_EN/GBP/Fender-Strat-Accessory-Kit-Black/art-GIT0009845-000#
is dat gemakelijk te vervangen?

Hallo Zigodino.

Zoals andere posters al zeggen; het is goed te doen met een beetje handigheid.
Je moet alleen ook zeker weten dat de elementkapjes passen op jouw elementen. D.w.z. dat de polepieces van het element precies door de gaatjes passen.... Ik heb daar wel eens problemen mee gehad.
En persoonlijk vind ik ook dat je je post misschien eerst nog even moet nalezen voor je 'm verzend: maakt het lezen wel wat leuker ! En je bent van dit gezeur af.... ;)
Sucses ermee.

Gr. C.

Rock Bottom
22 oktober 2009, 21:28
Ergeren jullie ook aan mensen die een andere aandoening afwijking hebben?
Ga ff tegen elk brandwondenslachtoffer die je ziet zeggen '' hee ga eens naar de plastichirug je hoofd stoort me''

guitarkid
22 oktober 2009, 21:44
Ergeren jullie ook aan mensen die een andere aandoening afwijking hebben?
Ga ff tegen elk brandwondenslachtoffer die je ziet zeggen '' hee ga eens naar de plastichirug je hoofd stoort me''

Ik zie het verband niet tussen iemand die slordig schrijft/spelt en een brandwondenslachtoffer. Tenzij die ook slordig post. Ik ga er voor het gemak even van uit dat het slordigheid is en geen dyslexie, want dan wordt het anders.
Kortom: slecht voorbeeld, lijkt me.
Maar wees eerlijk, een forum wordt er niet leuker op als je een post eerst moet ontcijferen. Dan is bij mij de lust om te antwoorden meestal wel vergaan...

Overigens: Ergeren jullie je ook aan mensen die een andere aandoening of afwijking hebben? Ga even tegen elk brandwondenslachtoffer dat je ziet zeggen: "Hee, ga eens naar de plastisch chirurg, je hoofd stoort me".

Geintje, Saracen.... ;)

Gr. C.

snaarplukker
22 oktober 2009, 21:47
Verliest een Fender geen waarde als je er andere onderdelen op zet?

TimS
22 oktober 2009, 22:03
Verliest een Fender geen waarde als je er andere onderdelen op zet?

Gewoon weer origineel maken als je de gitaar verkoopt