PDA

View Full Version : Nothing else matters live



Kay-hogenkamp
22 oktober 2009, 13:06
Hallo,

Nothing else matters intro by myself:
http://www.youtube.com/watch?v=8Cl4Nqbew8c

Reactie's altijd welkom:D

Mvg Kay Hogenkamp.

kenx
22 oktober 2009, 20:15
Niet zo super goed naar mijn mening... Maar met wat oefening moet het wel lukken...

Succes!

chubbyfan
22 oktober 2009, 20:21
En eerst je gitaar ff stemmen :strat:

Tho
22 oktober 2009, 21:54
Extreem verrot dit.....


Gozer, als je iets post moet je wel eerst oefenen, en inderdaad minstens je gitaar stemmen. Het is niet nodig om hier verder opbouwende kritiek op te geven.

JER00N
22 oktober 2009, 23:20
Inderdaad, niet om lullig te doen, maar als je iets online zet, zorg er dan in ieder geval dat je het nummer enigszins vloeiend kan spelen. En waarom gebruik je een overdrive (of iets in die richting) bij dit nummer :???:

Henri H
22 oktober 2009, 23:59
Dit staat sowieso in het verkeerde subforum, maar hoort wat mij betreft, en dat is niet lullig bedoeld!, regelrecht in het grappige filmpjes topic. :seriousf:

Alle begin is moeilijk laten we zeggen, om toch nog wat opbouwende kritiek te geven.
Het klinkt, en ziet eruit, alsof je de gitaar rechtstreeks in je laptop o.i.d. hebt geprikt.

En ja, ik post ook filmpjes die niet perfect zijn....

Kay-hogenkamp
23 oktober 2009, 07:22
Het lied speelde ik ook vloeiend maar die webcam van mij heeft keuren en vooral met geluid opnemen.

Tho
23 oktober 2009, 10:11
Het lied speelde ik ook vloeiend maar die webcam van mij heeft keuren en vooral met geluid opnemen.

:seriousf: gast hou op... :seriousf:

B0UDEWIJN
23 oktober 2009, 12:50
Inderdaad, niet om lullig te doen, maar als je iets online zet, zorg er dan in ieder geval dat je het nummer enigszins vloeiend kan spelen. En waarom gebruik je een overdrive (of iets in die richting) bij dit nummer :???:

Mwah, volgens mij ligt dat eerder aan de kwaliteit van het filmpje. Maar zó vals klinkt zelfs mijn Stagg niet...

Tim..
23 oktober 2009, 12:59
Dit ligt echt NIET aan de kwaliteit van het filmpje.
zoals gezegd:
1. gitaar stemmen
2. oefenen, veeeeel oefenen
3. en dan pas online zetten.

ff serieus, je hoort toch zelf ook dat je de helft van de noten verkeerd/niet speelt?

niet lullig bedoelt hoor voor de rest, maar denk eerst even na voordat je iets post;)

B0UDEWIJN
23 oktober 2009, 15:10
Ik bedoelde dat die overdrive waar Jeroon het over had volgens mij door de filmkwaliteit komt, volgens mij is dat het gekraak wat Jeroon bedoelt. Voor de rest ligt er niks aan de kwaliteit van het filmpje.

Trouwens, waarom is het eigenlijk nothing else matters live? Dat verband zie ik niet helemaal..

Jasper.
23 oktober 2009, 20:44
Trouwens, waarom is het eigenlijk nothing else matters live? Dat verband zie ik niet helemaal..

Als je een filmpje op youtube zet staat er na het uploaden eerst ff dat hij bezig met verwerken ofzoiets is. Als het filmpje klaar is en iedereen kan het zien komt er live! bij te staan. Denk dat het zo bedoelt wordt. Dat hij voor iedereen te zien is.

Stretch
27 oktober 2009, 12:09
1. gitaar stemmen
2. oefenen, veeeeel oefenen
3. en dan pas online zetten.


Misschien ook ander Pups en snaren, ik heb ook zo'n ding in handen gehad, een epiphone lespaul special. Echt een KAKDING

Je kan er wel wat aan sleutelen gelukkig;)

pikasso
27 oktober 2009, 13:27
oei, dit zou ik nooit posten...

Ik sluit me aan bij de andere lui hier
* oefenen
* oefenen
* oefenen

en dan nog een keer proberen

Sultanofswing
29 oktober 2009, 15:22
Iets sneller spelen, beter fingerpicks en geen distortion. :strat:

TimoSomers
29 oktober 2009, 19:34
Ehm, alles is al zo'n beetje gezegd :D.

Anyway, grote problemen:

-Valse gitaar (stemmen dus)
-Timing (oefenen met metronoom)
-Verkeerde noten (goede noten spelen? ;P)

Dit is niet om te kutten, ik ben gewoon real.

(wow fuck, dat klonk als een Streetgangstah, jeweet)