PDA

View Full Version : flightcase



futura
21 oktober 2009, 22:04
jo amigos

een kleine vraag ik ben op zoek naar een flightcase voor mijn vox AC30CC2x
en ik ben al een tijdje op zoek naar eentje en aangezien ik nog gevonden heb ben ik hier :p

ik vroeg me af of mischien iemand nog een flightcase heeft staan want ik vond het toch eng om er mee op te treden zonder flightcase elke keer weer een gedoe (dekentje enzovoorts )

en om zo een op maat te laten maken is vaak duur

ik heb ooit een keer begrepen dat er ook een pebaalde fender versterker is met dezelfde afmetingen dus mischien als ik daar een flightcase van vind :p
maar ik weet niet welke
als jullie tips hebben of kunnen helpen zou dat fijn zijn :D
ik heb al naar vorige discussies gekeken over flightcases maar daar bevelen ze soms websites aan waar geen prijzen op staan :p dus daarom dat ik het toch durf vragen

groeten van Jerome !!! :D:D:chicken:

blademan
21 oktober 2009, 22:53
gewoon zelf een flightcase maken, niet moeilijk en best leuk om te doen.

e!
21 oktober 2009, 23:13
Excuse me. Had hier een E-bay link geplaatst, maar was US.

j3r03n
21 oktober 2009, 23:17
en om zo een op maat te laten maken is vaak duur
Valt reuze mee hoor. Als je bedenkt wat een AC30 kost, zit je met een flightcase nauwelijks op 10% daarvan. Lijkt me de investering wel waard, aangezien het je dure versterker beschermt.

Johannes
22 oktober 2009, 00:53
Valt reuze mee hoor. Als je bedenkt wat een AC30 kost, zit je met een flightcase nauwelijks op 10% daarvan. Lijkt me de investering wel waard, aangezien het je dure versterker beschermt.

Helemaal mee eens! Als je toevallig een goede passende(!!!) case 2dehands vind, is dat mooi meegenomen, maar goede bescherming voor je mooie dure amp is erg belangrijk. Gewoon een weekendje niet naar de kroeg, dan heb je binnen no time een nieuwe case bij elkaar gespaard!