PDA

View Full Version : Imand de Fame Sweet Tone pedalen al getest heeft?



MurphyFan
21 oktober 2009, 19:52
de titel zegt het al, is er toevallig iemand die de Fame Sweet Tone pedalen al kunnen uitproberen heeft ? Benieuwd in welke richting ze gaan, behringer of boss...

thx bij voorbaat!
Mf.

arcane
21 oktober 2009, 22:09
Ja, ik heb er samen met Noctiis meerdere besteld, en ook meteen weer teruggestuurd. Afwerking is erg slecht en het geluid was ook niet je van het. vooral de metal massacre was echt een enorme teleurstelling.

zie dit topic:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=125199&highlight=metal+massacre

Maar om het kort samen te vatten: NIET KOPEN!

Noctiis
22 oktober 2009, 07:59
+1.

Geluid was crap en de knoppen vielen er bij na 5 minuten af. Gelukkig heeft MusicStore wel een erg prettige retour regeling!
Behringer pedalen klinken in ieder geval beter en zijn nog steviger ook, ondanks het plastic.

Guinness
22 oktober 2009, 23:02
Op marktplaats zit ook een of andere Pipo die die pedalen aanbiedt maar dan onder de naam Biyang of zoiets.

Riky
23 oktober 2009, 10:24
nee dat is een ander merk. Die ts9 copy schijnt behoorlijk goed te zijn als ik youtube en internet verhalen moet geloven.

interessander
23 oktober 2009, 10:30
Fame pedalen zijn identiek aan de biyang pedalen, als je er genoeg bestelt mag je er je eigen naam op zetten.

Riky
23 oktober 2009, 11:53
Ok! Apart concept.

Doordat er veel goede verhalen op internet staan over die Biyang OD-7 dacht ik dat het om een ander merk ging.

Excuus:)

JiJeWoW
23 oktober 2009, 15:05
Ik ben laatst ook (voor het eerst) naar de musicstore gegaan.
Daar heb ik dus ook een paar van die pedaaltjes geprobeerd (over een fame versterker, die ik thuis ook heb). Maar ik vond zeker de overdrive echt niet goed, de rest was wel aardig. Vooral de delay vond ik wel goed voor de prijs.
Ik ben die dag naar huis gegaan met een mooie Jackhammer :ok:

Ferraririk
23 oktober 2009, 15:30
Fame pedalen zijn identiek aan de biyang pedalen, als je er genoeg bestelt mag je er je eigen naam op zetten.

O zoiets als vroeger ibanez, met Bijv. Gerrinez?

MurphyFan
30 oktober 2009, 19:23
Bedankt voor de info tot dusver, idd dat biyang verhaal schijnt te kloppen (voor zover ik de duitstalige forums begrijp)


Daar heb ik dus ook een paar van die pedaaltjes geprobeerd (over een fame versterker, die ik thuis ook heb). Maar ik vond zeker de overdrive echt niet goed, de rest was wel aardig. Vooral de delay vond ik wel goed voor de prijs. Ik ben die dag naar huis gegaan met een mooie Jackhammer :ok:

welke fame versterker heb je? Ik heb de Fame AC60R Acoustic Combo, héél tevreden over. Vandaar ook mijn interesse in hun 'eigen' pedals. Maareuh, die marschals, hmm, zien er bijzonder afgelikt uit!