PDA

View Full Version : Hoofdtelefoon op Spider III



tostiapparaat
21 oktober 2009, 17:20
Hallo mensen, ik heb een Line 6 Spider III 30W versterker:cheerup:
op zich een heel erg goed ding, maar het probleem is dat hij gelijk weer erg hard staat, en ik heb ook 's avonds ook vaak moeite om mijn gitaar weg te zetten,

ik wil dus graag een hoofdtelefoon gaan gebruiken in de avond,
ik weet dat je een niet al te goede hoofdtelefoon moet gebruiken, dus ik denk dat zo'n dingetje van 20 euro van de media markt wel goed is,
maar die zijn allemaal stereo, en ik heb dus een mono versterker,
en nu is mijn vraag: krijg ik door beide speakers van de hoofdtelefoon geluid als ik heb op de versterker gebruik?

ik denk zelf van wel maar andere mensen dachten van niet...

Alvast bedankt:hippie:

Jeroen^^
21 oktober 2009, 17:29
Lijkt mij dat je het in allebij je oren hoort. Kan alleen zo geen onderbouwing vinden :dontgeti:

flitslicht
21 oktober 2009, 17:44
Alle hoofdtelefoons zijn tegenwoordig stereo. Daarom zit er een stereo contraplug in de versterker. Op beide kanalen zit echter hetzelfde signaal, dus wat je hoort is uiteraard mono.

RoelTM
21 oktober 2009, 17:48
ik weet dat je een niet al te goede hoofdtelefoon moet gebruiken.
Waarom niet? :dontgeti:

tostiapparaat
21 oktober 2009, 17:51
erg hoge kwaliteit hoofdtelefoons zouden hoge tonen anders weergeven waardoor je een erg raar geluid krijgt...

tostiapparaat
21 oktober 2009, 17:52
Alle hoofdtelefoons zijn tegenwoordig stereo. Daarom zit er een stereo contraplug in de versterker. Op beide kanalen zit echter hetzelfde signaal, dus wat je hoort is uiteraard mono.

stereo geluid had ik idd ok niet verwacht, maar het ging me er meer om dat ik in ieder geval uit beide speakers iets hoor, ik vind het vreselijk om maar met één oor iets te kunnen horen door een hoofdtelefoon.

bedankt voor de hulp:cheerup: