PDA

View Full Version : Cort



Venlonaer
21 oktober 2009, 12:30
Hey,

ik heb een jaartje geleden een Cort Earth 70 NS overgekocht van iemand. Ik ben met deze persoon in contact gekomen via een vriend.

Mij is vertelt dat de cort toen der tijd voor zo'n 800 euro is aangeschaft.. aangezien ik dacht dat deze persoon te vertrouwen was geloofde ik dat meteen, want eerlijk is eerlijk de gitaar speelt lekker en is echt een pracht ding. Maar ik heb er toen 300 voor neer gelegd (koopje dacht ik).
Alleen kom ik nu op internet dezelfde gitaar tegen (lijkt mij althans) gloednieuw voor pak 'm beet 150 euro.....

Ben ik gewoon keihard in de zeik genomen, of zijn wat oudere cort's van andere materiaal gemaakt of iets dergelijks?:dontgeti:

aaronstonebeat
21 oktober 2009, 12:50
Ik vrees dat het de eerste mogelijkheid is die je zelf aandraagt.

geert1976
21 oktober 2009, 12:54
:(yep ik denk dat je bij je pietje gepakt bent:chicken:

Venlonaer
21 oktober 2009, 13:20
ahhhhhh dat sucks.... mja iig toch bedankt voor jullie reactie! :)

Rock Bottom
21 oktober 2009, 13:24
Zo flink genaaid die dingen zijn nooit duurder dan 200 eypo geweest.

rocker_71
21 oktober 2009, 13:54
Wat een naaistreek. :dontgeti:

Volgende keer eerst even Goooogelen.

almarvk
21 oktober 2009, 13:58
Inderdaad. Als je een tweedehands gitaar/product koopt is het altijd verstandig om te kijken wat de huidige nieuwprijs is en wat er zoal voor wordt betaald/gevraagd voor een vergelijkbaar of hetzelfde product.

futura
21 oktober 2009, 22:44
ik doe dat ook altijd altijd ff op internet kijken
vaak verkoopt men ook dingen duurder dan nieuw op marktplaats enzo maar das eerder met pedaaltjes en dat soort dingen

maar vervelend voor je :(

Arjan12
21 oktober 2009, 22:59
Je bent genaaid. Het zijn wel fijne gitaren, dat dan weer wel.

aaronstonebeat
21 oktober 2009, 23:07
Ik heb ook al de nodige Cort-gitaren vast gehad. Niet verkeerd, ook niet geweldig (gisteren kwam iemand op les met een echte Gibson J200 :lovelove:), maar niet verkeerd.

Ik weet niet hoelang het model al bestaat, maar misschien heeft de verkoper ooit 800 gulden betaald; dat zou overeenkomen met 360 euro? Dan zit je al ietsje in de richting.
Maar eigenlijk denk ik zelf al echt van niet.

Had je ooit al van google gehoord? Het is nu toch zo makkelijk om prijzen van dingen te vergelijken?

snaarplukker
22 oktober 2009, 00:26
Nieuw voor € 135,-- bij Thomann.
Affijn, goeie vriend heb je.;)