PDA

View Full Version : The Haunted in de Baroeg afgelopen woensdag!!! :D



Anders Destium
5 april 2003, 21:47
Het was een tijdje terug dat ik naar een concert ben geweest, maar dit was echt KILLER :grin: :grin:

Retestrak, uitstekend geluid voor live (twee 5150's met flinke stack), en het was overduidelijk dat de band het ook naar de zin had. De gitaren van de gitaristen waren ook zeker de moeite waard: Caparison en Gibson LP black beauty....

Voor wie de Haunted niet kent: Deze band heeft samen met Soilwork de Gothenburg-troon opgeist nu de andere bands wat minder worden/niet meer bestaan.

Verplichte downloadkost voor melodische death/thrash fans met ongewoon gave riffs en solo's!

Swan
5 april 2003, 22:05
en dat heb ik GVD gemist :'(

nyc-kid
6 april 2003, 14:02
Damm, The Haunted is zo vet, jammer dat ik geen zin had om naar Rotterdam te gaan. Die eerste gelijknamige CD is zo vet, echt 1 van de strakste Europese bands...

Soulflyhigh
7 april 2003, 13:58
The Haunted is errug vet al vind ik ze persoonlijk iets meer moderne trash dan Gothenburg. Maar ja das mijn bescheiden mening :smile:

Groetjes Soulflyhigh :smile:

SnaeR
7 april 2003, 19:01
Als je "The Haunted" leukt vindt, moet je zeker 's luisteren naar "At the Gates"

Helaasch al wel gesplit, maar daaruit is ondermeer "The Haunted" opgericht.

http://www.atthegates.com


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Snaer op 2003-04-07 19:03 ]</font>

Ic3gl0vE
12 april 2003, 22:04
25 april staat the haunted in poppodium hardenberg.

en de dag daarna zijn soilwork en children of bodom er :grin:

Ik heb trouwens het album the haunted made me do it en ik vind hun geluid echt ruk daarop. In Flames en Soilwork regeren de Gothenburg troon, niet the Haunted

Anders Destium
13 april 2003, 20:29
Het is idd een beetje meer thrash dan Gothenburg, maar het gaat om de muziek en net wat minder om de productie...

Dat concert was alleen TE strak en vet. Ik raad je zeker aan erheen te gaan Maarten!

Anders Destium
13 april 2003, 20:33
Op 2003-04-07 19:01, schreef SnaeR:
Als je "The Haunted" leukt vindt, moet je zeker 's luisteren naar "At the Gates"

Helaasch al wel gesplit, maar daaruit is ondermeer "The Haunted" opgericht.

http://www.atthegates.com


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Snaer op 2003-04-07 19:03 ]</font>


Oh, ook even hierop reageren:

LEER MIJ GOTHENBURG KENNEN :smile:

Ik heb geloof ik 25+ specifieke Gothenburg CD's:
Dissection, At the gates, In Flames, Dark Tranquillity, Naglfar Gates Of Ishtar, Ablaze my Sorrow, Soilwork en nog wat minder bekende bands. De bovenstaande zijn echt stuk voor stuk de moeite waard als je je in deze stijl wil verdiepen :smile:

SnaeR
15 april 2003, 18:46
..jajajajajajaja

Zaterdag 26 april in de WillemEen (www.willemeen.nl) - Arnhem

The Hauted + Mastodon + Hatespehere + Judgement Day

Anders Destium
16 april 2003, 15:46
Mastodont klinkt echt log met hele wazige songstructuren, wel best technisch maar komt Live niet uit de verf. Qua stijl lastig te plaatsen, een beetje Death-metal Solefald...

Hatesphere is een Gothenburg-stijl band, met best aardige liedjes en een redelijk geluid (bij ons). De ene gitarist heeft een S520 net als ik :smile: