PDA

View Full Version : welke bands kunnen jullie niet aanhoren



wietse
5 april 2003, 19:43
zie veel topics over beste bands/gitaristen.
maar welke band heb je een gruwelijke hekel aan.
bij mij zijn dat oa:
kane
slipknot
alle stemmingsorkestjes
de rest weet ik niet omdat ik die uit m'n geheugen ban.

Plop
5 april 2003, 21:00
Heu,
Ik vind Slipknot ook niet veel met muziek te maken hebben... Ik vind Kane wel relaxed alleen vind ik Dinand een beetje arrogant.
Das wat minder..

PeArLjAm
5 april 2003, 21:05
direct
justin timberlake
alle rapmuziek

Swan
5 april 2003, 21:11
alle nederlandse popbandjes zoals kane direct etc etc etc

Zhou
5 april 2003, 21:34
Ska, Punk, Idols

Anders Destium
5 april 2003, 21:52
Als live-optredens niet live zijn haak ik af...

Celine Dion achtige zielige zeikmuziek, boybands en andere makkelijk scoren muziek die door anderen wordt geschreven en waarbij de "muzikanten" enkel mooi hoeven te zijn. Verder hoef je me ook niet wakker te maken voor muziek met als ondertoon: wat is het toch allemaal feestelijk en leuk, met andere woorden overdreven vrolijke troep.

sash
6 april 2003, 01:52
Alle blije klassieke muziek, hip hop, trance etc.

Robs
6 april 2003, 11:30
Alles met harde gitaren en gegrunt... :grin:

O ja, en Direct natuurlijk ook :smile:

stewartfan
6 april 2003, 11:38
waar ik zow f*cking hekel aan heb is
1. trance
2. direct ook iets te zielig voor woorden
3.alle k*t rapper die op deze aarbol rondlopen
4.k3
maar kane is wel cool die zanger is dus echt niet arogant lijkt maar zow

Ibanez
6 april 2003, 11:54
alles wat al genoemd is.

Anders Destium
6 april 2003, 13:05
Ik haat Kane met die vreselijke arrogante miepzanger...

MAY
6 april 2003, 13:10
Op 2003-04-06 13:05, schreef Anders Destium:
Ik haat Kane met die vreselijke arrogante miepzanger...


Vooral arrogant inderdaad, wat een gruwelijke eikel met veel te veel spatjes!

lucifer
6 april 2003, 18:31
- Slipknot
- Direct
- Kane
- Bust(ed)
- alle boybands
- rap
- hiphop
- trance
- de meeste pop

Oew, als ik daarnaar luister irriteer ik me zo aan het feit dat je alleen hoog scoort als je er "goed" uitziet... zielig gewoon

alhambra
7 april 2003, 08:53
Op 2003-04-06 18:31, schreef lucifer:
- Slipknot
- Direct
- Kane
- Bust(ed)
- alle boybands
- rap
- hiphop
- trance
- de meeste pop

Oew, als ik daarnaar luister irriteer ik me zo aan het feit dat je alleen hoog scoort als je er "goed" uitziet... zielig gewoon

Mag ik hieruit de conclusie trekken dan jij een verschrikkelijk lelijke vent/vrouw bent...................

NEE


Tjs jammer ik doe het toch en trouwens Leusden zegt mij al genoeg, he mith, ik weet hoe ze daar groeten :grin: .

Mithrandir
7 april 2003, 09:12
Ik denk dat Alhambra maar eens moet langs komen (ik krijg toch nog cd's van hem :grin:) dan kan ie zien hoe wij elkaar in Leusden begroeten, ik denk dat je verbaast zal zijn.

ontopic:
ik kan niet zo goed tegen boybands, girlbands, Kane en Bon Jovi.

denniseindhoven
8 april 2003, 10:04
Nirvana en The Sex Pistols

Barret Wallace
8 april 2003, 10:41
Cheeky gurls :evil: en de andere crap die erop lijkt

lucifer
8 april 2003, 17:00
Op 2003-04-07 08:53, schreef alhambra:


Op 2003-04-06 18:31, schreef lucifer:
- Slipknot
- Direct
- Kane
- Bust(ed)
- alle boybands
- rap
- hiphop
- trance
- de meeste pop

Oew, als ik daarnaar luister irriteer ik me zo aan het feit dat je alleen hoog scoort als je er "goed" uitziet... zielig gewoon

Mag ik hieruit de conclusie trekken dan jij een verschrikkelijk lelijke VROUW bent...................

NEE


Tjs jammer ik doe het toch en trouwens Leusden zegt mij al genoeg, he mith, ik weet hoe ze daar groeten :grin: .


je doet je best maar...

kokteejl
8 april 2003, 17:11
ooooooooooohjah hier wil ik iets over kwijt!!!
er was ooit zo'n groep meiden die punk spelen eb BOY hebben we die afgezeikt...kijk ik 2 dagen geleden naar top of the pops en guess what

ok dus het groepje da ik niet kan horen : euh...iets me sugar....sugardinges...iets me meiskes...meiskes die kutpunk spelen...

lucifer
8 april 2003, 17:51
bad candy soms?

Mithrandir
8 april 2003, 20:03
Over Bad Candy gesproken, die komen in Juni op puddingpop (ons lokale festivalletje) in Leusden AAARGGGHHHHHH, jammer dat je nou net verhuisd bent naar Amersfoort :wink:

Harry
9 april 2003, 09:36
Op 2003-04-08 20:03, schreef Mithrandir:
Over Bad Candy gesproken, die komen in Juni op puddingpop (ons lokale festivalletje) in Leusden AAARGGGHHHHHH, jammer dat je nou net verhuisd bent naar Amersfoort :wink:




wat is het programma? ik ben een Puddingpop-veteraan.
En nee, ik groet niet als een Leusdenaar....

M Kactus
9 april 2003, 12:50
Ik dacht dat 'ie hier wel zou passen: Prepare voor schokkend nieuws!

Avril Lavigne gaat wrs de Metallica Tribute doen...

Vond ik op zich al schokkend genoeg, schijnt limp bizkit ook nog eens te mogen komen. Dat kan er bij mij dan weer niet meer bij...

M Kactus

Fluffy
9 april 2003, 12:54
Op 2003-04-09 12:50, schreef M Kactus:
Ik dacht dat 'ie hier wel zou passen: Prepare voor schokkend nieuws!

Avril Lavigne gaat wrs de Metallica Tribute doen...

Vond ik op zich al schokkend genoeg, schijnt limp bizkit ook nog eens te mogen komen. Dat kan er bij mij dan weer niet meer bij...

M Kactus


--> http://www.gitaarnet.nl/forum/phpBB/viewtopic.php?topic=14323&forum=21&11 <--

M Kactus
9 april 2003, 13:18
my bad :smile:

M Kactus

Mithrandir
9 april 2003, 13:22
Op 2003-04-09 09:36, schreef Harry:


Op 2003-04-08 20:03, schreef Mithrandir:
Over Bad Candy gesproken, die komen in Juni op puddingpop (ons lokale festivalletje) in Leusden AAARGGGHHHHHH, jammer dat je nou net verhuisd bent naar Amersfoort :wink:




wat is het programma? ik ben een Puddingpop-veteraan.
En nee, ik groet niet als een Leusdenaar....


Line-up puddingpop 2003 speciaal voor Harry:

- DAC (nooit van gehoord)
- Pater Moeskroen (geinig)
- Bad Candy (Walg, wel lekkere zangeres)
- Beef (Ok)
- Lois Lane (Walg)
- Hans Dulfer (mwah, niet mijn ding :grin:)

Dan nog wat locale bandjes:

- Rel X (vast slecht)
- XPander (ben ik wel benieuwd naar, schijnt mix te zijn tussen metal, stonerrock, dance en psychedelica.)
- Bloes (blaagh nederpop)
- DJ el Nino (lokaal deejeetje, bah bah bah)

zie ook http://www.ijsbrekerleusden.nl

Harry
9 april 2003, 14:21
Line-up puddingpop 2003 speciaal voor Harry:

- DAC (nooit van gehoord)
- Pater Moeskroen (geinig)
- Bad Candy (Walg, wel lekkere zangeres)
- Beef (Ok)
- Lois Lane (Walg)
- Hans Dulfer (mwah, niet mijn ding :grin:)

Dan nog wat locale bandjes:

- Rel X (vast slecht)
- XPander (ben ik wel benieuwd naar, schijnt mix te zijn tussen metal, stonerrock, dance en psychedelica.)
- Bloes (blaagh nederpop)
- DJ el Nino (lokaal deejeetje, bah bah bah)

zie ook http://www.ijsbrekerleusden.nl
[/quote]

mmm, hoog walg-gehalte, ook voor mij. Inderdaad wel een paar lekkere zangeressen, maar qua bandjes niet veel soeps. Ik heb Pater Moeskroen ooit al eens gezien op Puddingpop, toen waren ze pas bezig.
Maar dank voor de info.... :smile:

Duane
9 april 2003, 16:57
Het alllllleeerergste vind ik toch wel Acda en de Monnik en Blof!! Oef wat vreselijk is dat. En die jaren 70 discomuziek is ook terrible!!

Plop
12 april 2003, 12:24
*Slipknot vink maar nix
*Korn vink ook maar nix
Allemaal luitjes die denken dat ze "muziek" kunnen maken.... Dus niet!

Electrical Storm
12 april 2003, 16:37
Op 2003-04-08 20:03, schreef Mithrandir:
Over Bad Candy gesproken, die komen in Juni op puddingpop (ons lokale festivalletje) in Leusden AAARGGGHHHHHH, jammer dat je nou net verhuisd bent naar Amersfoort :wink:




:smile: Hahahaha Leusden... :razz:

Mithrandir
12 april 2003, 17:12
Jij bent ook echt een meelopertje he, altijd maar meeliften op andermans grappen, zielepoot :evil:

Electrical Storm
13 april 2003, 17:52
Wie maakte die grap nog meer dan? :smile: Ik begon er geloof ik mee in de gitaarchat, toch?...

hoofd
13 april 2003, 17:57
Ehh...de mithrandir-Leusden is best wel heel erg oud, stamt nog uit de originele gitaarchat. En wie ermee begonnen is, dat is natuurlijk de forumambtenaar Alhambra :grin:( natuurlijk hebben de rest van de vaste chatklanten ook hun aandeel geleverd :grin:).

Electrical Storm
14 april 2003, 20:01
oh dat wist ik niet...

Nou kun je nagaan hoe belachelijk het is om in Leusden te wonen!! :grin: :grin:

Mithrandir
14 april 2003, 22:36
ok, ik lach er wel weer ff om :smile:

maar het is als een boer met kiespijn, als je dat maar weet :grin:

FNaRK
14 april 2003, 22:58
ik hoop dat ze een tandarts hebben in Leusden :lol:

Mithrandir
15 april 2003, 08:11
Er word in ieder geval genoeg geboord
:smile:
.
.
.
.
.
.
:sad:
.
.
.
.
.
.
.
:cry:

fenderfreak
15 april 2003, 08:47
Vertel!

Electrical Storm
15 april 2003, 10:18
Genoeg geboord?! :S



OHH natuurlijk :grin:!! Ze leggen nu pas riolering, elektriciteit, gas en kabel aan in Leusden!! :lol:

Barret Wallace
15 april 2003, 10:26
TIJD OM IN TE GRIJPEN

EN NU WEER ONTOPIC GRAAG

fenderfreak
15 april 2003, 10:38
Mötley Crüe, W.A.S.P., Ratt, Poison, Cinderella, Twisted Sister, Black 'n'Blue, Madam X, Keel en al die andere glam-shit waar ik nu even niet op kan komen.

Harry
15 april 2003, 12:27
Op 2003-04-15 10:38, schreef fenderfreak:
Mötley Crüe, W.A.S.P., Ratt, Poison, Cinderella, Twisted Sister, Black 'n'Blue, Madam X, Keel en al die andere glam-shit waar ik nu even niet op kan komen.



Kiss, vergeet je die niet?

Elaine
15 april 2003, 12:50
slipknot
en de meeste numetal bands

Barret Wallace
15 april 2003, 13:02
Op 2003-04-15 12:50, schreef Elaine:
slipknot
en de meeste numetal bands

me 2 :smile:

Elaine
15 april 2003, 13:30
whohoooooo!!!

lets be friends :smile:

Harry
15 april 2003, 13:53
Op 2003-04-15 13:30, schreef Elaine:
whohoooooo!!!

lets be friends :smile:



mmmm, je kent 'm nog niet zeker?

Elaine
16 april 2003, 12:09
nou ja numetal moet gewoon de wereld uit en nu heb ik eindelijk een medestander!

dus vanaf nu geen kwaad woord meer over hem!!

Barret Wallace
16 april 2003, 13:12
Op 2003-04-16 12:09, schreef Elaine:
nou ja numetal moet gewoon de wereld uit en nu heb ik eindelijk een medestander!

dus vanaf nu geen kwaad woord meer over hem!!

juist eindelijk eindelijk vrienden gevonden :grin:

Harry
16 april 2003, 15:23
kleffe hap...

Marc Oblivian
16 april 2003, 15:36
Niet om aan te horen:

- Alles wat met Idols heeft te maken.
- Bijna alles wat Nederlandstalig is.
- Alle R&B.
- Bijna alle Hiphop en Rap.
- Bijna alle top 40 muziek, maar dat komt doordat daar veel van het bovenstaande in terug te vinden is.

Elaine
18 april 2003, 18:53
Op 2003-04-16 13:12, schreef Barret Wallace:


Op 2003-04-16 12:09, schreef Elaine:
nou ja numetal moet gewoon de wereld uit en nu heb ik eindelijk een medestander!

dus vanaf nu geen kwaad woord meer over hem!!


ja leuk is dat he

dus als er ooit iemand niet lief is tegen hem krijgt hij/zij/het met mij te maken!!!!


*gromt boosaardig*
juist eindelijk eindelijk vrienden gevonden :grin:

Neals
19 april 2003, 13:46
Op 2003-04-15 12:27, schreef Harry:
[quote]
Op 2003-04-15 10:38, schreef fenderfreak:
Mötley Crüe, W.A.S.P., Ratt, Poison, Cinderella, Twisted Sister, Black 'n'Blue, Madam X, Keel en al die andere glam-shit waar ik nu even niet op kan komen.


Godverdomme, jij moet echt effe je mond gaan spoelen he ;D

stringer
20 april 2003, 19:39
Ik HAAT alles wat Nirvana veroorzaakt heeft. (grunge dus !) Ook dat NU-metalgedoe is compleet kut.
Ik geef toe die glammetalbands waren ook niet alles, maar ze beheersten tenminste hun instrumenten.

Kitaarhiero
20 april 2003, 19:44
Dat is maar hoe je het bekijkt ,.|.. :razz:

stringer
20 april 2003, 20:07
Hoebedoelu ???

Kitaarhiero
20 april 2003, 20:58
Het beheersen van een instrument... er zijn zat Grunge Bands met erg goede muziekanten, zoals bv. Soundgarden, Pearl Jam etc.

stringer
21 april 2003, 22:31
Waarom doen die goede mizikanten dan niets goeds met hun gitaren behalve van die slappe depressieve klotemuziek maken ???

Mithrandir
22 april 2003, 00:09
Soundgarden, Pearl-Jam, Alice in Chains etc.. maakten toch goeie muziek? Tenminste in mijn ogen dan. Of bedoel je andere bands? En wat vind jij dan bijvoorbeeld goed?

Kitaarhiero
22 april 2003, 09:59
Iedereen heeft natuurlijk een andere interpretatie van wat "goed" is. Ik krijg die irritante zeik ballads van die 80's bandjes weer niet door m'n oren... da's pas zeik muziek... Grunge is soms traag en depri, maar naar mijn idee nooit zeikerig.
(pearl jam kan soms wel jammeren maar verder...).

Electrical Storm
22 april 2003, 16:43
Pearl Jam bestaat alleen maar uit geniale artiesten die fantastische solo's en pakkende riffs bedenken. Ik snap eigenlijk ook niet waarom Pearl Jam per direct in dezelfde categorie (grunge) als Nirvana valt want er zijn bijvoorbeeld zat punkbands die er veel meer op lijken...

Neals
22 april 2003, 20:11
jah, soundgarden ... joepie :smile: erg goeie band met goeie muzikanten...
En in die nu-metal valt het ook wel weer wat mee...

ik kan echt die mini-playbackshowtienerpop niet aanhoren

Theije
23 april 2003, 15:53
Zal ik dan maar weer de taak op me nemen om namens de Nu-metal in de verdediging te gaan?
Wtf is er toch altijd mis met nu-metal? is het omdat het simpel te spelen is? want in dat geval is er wel meer kut muziek op te noemen, Nirvana kan ook iedereen spelen, Di-rect is ook super simpel zo kan en zo kun je nog wel ff door gaan.
Of is het het gebrek aan solo's? want ik weet dat er een hoop solo-geile gitaristen rondlopen, maar goed anyway wat kan ik niet aanhoren:
-Kane without a doubt
-Di-rect afgezien van het feit dat het kut muziek is zijn die lui ook nog us super arrogant en denken ze dat ze het al helemaal gemaakt hebben.
-LimpBizkit
-Within temptation
En ongeveer alles wat op TMF voorbij komt.

Ohw en ik hoor verdacht vaak Slipknot voorbij komen, wie dit slechte muziek noemt weet niet genoeg van Slipknot om hier over te oordelen, je kunt het hooguit niet mooi vinden maar das wat anders, ik ben absoluut geen fan begrijp me goed maar ik heb voldoende achtergrond info over ze om te zeggen dat het kundige muzikanten zijn.
Zo zijn beide gitaristen gitaarleraar, tenminste toen ze er nog tijd voor hadden, en Cory Taylor heeft ondertussen wel bewezen dat ie toch ook wel aardig kan zingen dacht ik.

josh.vandenberg
20 mei 2003, 20:18
in de jaren 90 is er alleen kut muziek gemaakt door zelfmoordende ,depressieve kloothommels in ruiten hemden.not my piece of cake.wij hadden echt de gerste wijven en big rock in the eighties.nu heb ik neen gezin met kinderen ,een stationcar,een boom in de tuin en ik ben leraar.ook leuk hoor.

fenderfreak
21 mei 2003, 08:41
Nee, neem dan die geweldige jaren '80!
Mijn God, wat een klotetijd om je pubertijd in door brengen.
Ik noem: Spandau Ballet, Feargal Sharky, Culture Club, Bronski Beat, Communards, Pia Zadora, Wham, Paul Young, Bananarama, Duran Duran, Cock Robin, Yazoo, Alisson Moyet, Falco, DJ Sven & Miker G, Kid Creole and the Coconuts, O.M.D., Lori Spee, Fame, Al Jarreau, Nik Kershaw, Matt Bianco, Frankie goes to Hollywood, Human League, Roberto Jacketti en zijn Scooters, Sade, Tears fot Fears, Modern Talking, King, Aha, Pet Shop Boys, Wet Wet Wet, Rick Astley, etc, etc, etc.....

Godzijdank hadden we Slayer!

wietse
21 mei 2003, 09:12
je noemt er ook wel wat op zoals duran duran vond ik nog wel leuk maar de rest.....(vooral door hun clips)
maar er was ook genoeg goede muziek en niet alleen hardrock en metal , punk en new wave en gothic was destijds ook erg populair.
hier luister ik nog steeds naar was ook puber in die tijd en wat je toen mooi vond blijft altijd wel trekken.

fenderfreak
21 mei 2003, 09:15
Van die New Wave werd ik ook niet erg vrolijk (was ook niet de bedoeling geloof ik). Sisters of Mercy of Joy Division kan ik best aanhoren, maar geef mij toch maar de metal uit die tijd. Is daarna ook niet meer overtroffen, vind ik.

Neals
21 mei 2003, 16:48
Kutmuziek was er in de jaren 70 ook al, zoals de meeste discotroep, en de jaren 50, neen daar word je vrolijk van.

fenderfreak
22 mei 2003, 07:14
Ah, de jaren '60 dus!

Ronald
22 mei 2003, 11:34
ik heb een hekel aan alles wat voor de jaren 90 gemaakt is zo'n bietje

en dan nog top40 muziek enzo

nu-metal rulez :smile:

Polytheme Pam
23 mei 2003, 03:39
bands met zangers met hoge stemmen en kijk-`ns-hoe-goed-ik-ben gitaristen (......)

Ronald
23 mei 2003, 09:43
haha ja zangers met hoge stemmen ja , helemaal erg is justin timberlake , das gewoon weg smerige man :| arrgghhhh

Elaine
23 mei 2003, 10:02
timberlake moet door de gehaktmolen!!!!!!!!!!!

sPacEcACE
23 mei 2003, 17:09
ik haat bijna alles wat in de top 40 staat en je dus 30keer per dag op de radio hoort zodat je er helemaal gek van wordt