PDA

View Full Version : Problemen Marshall MG series 15DFX



Stretch
17 oktober 2009, 19:38
Hallo,
Zoals jullie zien heb ik problemen met mijn versterker(naam zie topic naam), als ik hem aanzet met mijn gitaar aangesloten, dan geeft hij een raar geluid, wat niet van de snaren komt.

Ik hem mijn gitaar vorige week laten afstellen in emmen, en ik zag net dat er metaal onder mijn elementen zit, maar dat zal wel kloppen.

Als ik mijn gitaar weghaal verdwijnt het geluid en is er niets aan de hand.

HELP???????

m@rijn
17 oktober 2009, 20:25
wat bedoel je met je gitaar weghalen?
Hem uitpluggen? Of gewoon iest verder van je versterker gaan staan?

het is overigens normaal dat je wat ruis hebt als je dicht bij je versterker staat.

Stretch
18 oktober 2009, 17:56
Als ik hem uitplug,

Die ruis had k al eerder, maar nu is het echt gewoon een klank, die hetzelfde blijft, ook qua volume

kenx
18 oktober 2009, 18:33
Volgens mij liegt het wel degelijk aan je gitaar... Heb je btw al eens een andere kabel geprobeerd? Of misschien is de input van je versterker niet helemaal top meer, het blijft een MG hé :D

Stretch
18 oktober 2009, 18:35
Ik heb geen andere kabels meer, en de input van mijn versterker is inderdaad niet top meer, maar hij deed het wel altijd.

Chuck_S.
18 oktober 2009, 19:24
Heb je het op je cleankanaal, op je distortionkanaal of op beide?
En wat voor toon is het precies? hoog/laag etc

kenx
18 oktober 2009, 21:01
Ik heb geen andere kabels meer, en de input van mijn versterker is inderdaad niet top meer, maar hij deed het wel altijd.

Grote kans dat het aan een van bovenstaande dingen ligt...

Stretch
19 oktober 2009, 11:01
Clean Channel, Distortionpedal ertussen. Ik denk dat het de kabels zijn, maar ik breng de zooi woensdag even allemaal naar de zaak waar ik mijn gitaar heb laten afstellen
EDIT:

Ik heb vanmiddag andere kabels gebruikt, zelfde resultaat, op een andere versterker.

Het is mijn gitaar:$

Psychomantis
19 oktober 2009, 22:03
Clean Channel, Distortionpedal ertussen. Ik denk dat het de kabels zijn, maar ik breng de zooi woensdag even allemaal naar de zaak waar ik mijn gitaar heb laten afstellen
EDIT:

Ik heb vanmiddag andere kabels gebruikt, zelfde resultaat, op een andere versterker.

Het is mijn gitaar:$

Oeioei XD
Dat lijkt me ernstiger?:dontgeti: