PDA

View Full Version : Drummert covert Disturbed



DeiDRagonas
16 oktober 2009, 23:12
In de praktijk heeft ie een gigantisch ADHD probleem... Weegt nog geen 20 kilo, is een beetje nerdy en haast 2.46m lang.. EN is de jongste van de band. Gna gna, en daarmee altijd de pispaal natuurlijk! ;)

Maar toch, elke keer dat ik dit filmpje weer zie ben ik toch wel ff tering trots dat dit maar mooi "onze" drummert is!!

http://www.youtube.com/watch?v=HGhkRxKEZtE (Disturbed)





:mmmm:

pasqual
16 oktober 2009, 23:27
so....!

als jij al eens half zo goed gitaar speelt als hij kan drummen, hebben jullie een goeie band! klinkt erg lekker.

groeten Pasqual.

grayfink
16 oktober 2009, 23:44
so....!

als jij al eens half zo goed gitaar speelt als hij kan drummen, hebben jullie een goeie band! klinkt erg lekker.

groeten Pasqual.
Half zo goed? Beter dan Jimi Hendrix! :D

pasqual
17 oktober 2009, 00:30
als dat zo is: post eens een linkje! nu wordt ik wel ff nieuwsgierig.
maar ik denk wel dat je begrijpt hoe ik dat commentaar bedoel, toch?

groeten Pasqual.

Sonno
17 oktober 2009, 00:49
Zo zo, lekker gedrumt. Niet 100% strak maar zeker wel swingend! Ik heb alleen zo'n hekel aan die zanger van Disturbed. Wat een K.U.T stem heeft die gast zeg... Sorry, moest ik ff kwijt.

Gr. Sonno

DeiDRagonas
21 oktober 2009, 15:22
Hij liet me weten binnenkort weer wat nwe filmpjes te hebben. Je moet hem eens horen als ie echt los gaat, wat goed!

En dan tijdens de optredens er net zo relaxed ook nog zanglijnen bij meezingen!! :lp:

:ok:


D.

JeroenSchaaf
21 oktober 2009, 15:28
Ja onze Dextro Daan kan der wat van!

marc_o
21 oktober 2009, 16:47
Leuk, maar zeker niet bijzonder.

DeiDRagonas
21 oktober 2009, 17:04
Leuk, maar zeker niet bijzonder.

Vandaar... "Je moet hem eens horen als ie echt los gaat.."

;)

Thiez
21 oktober 2009, 17:14
Netjes gedrumt hoor! ik vind dubbel base lekker klinken zo. niet continu 16e noten rammele maar een ritme erin.

JeroenSchaaf
21 oktober 2009, 18:35
Vandaar... "Je moet hem eens horen als ie echt los gaat.."

;)

Lol! ja!


Netjes gedrumt hoor! ik vind dubbel base lekker klinken zo. niet continu 16e noten rammele maar een ritme erin.

Hij weet er genoeg groove/show in te meppen!