PDA

View Full Version : ...And justice for all (youtube) Metallica



Megadeth22
16 oktober 2009, 00:20
Na letterlijk maanden van luiheid een filmpje met slechte kwaliteit gemaakt. Maarja, dit is het langste "cover project" waar ik ooit mee bezig ben geweest. Qua nummer zitten er alleen al 30 uur in denk ik.
:rockon:

http://www.youtube.com/watch?v=FEbseh1O6Bc

Eomer
16 oktober 2009, 10:07
Vet gedaan man! Netjes ingespeeld en een mooie heldere sound! Opnamekwaliteit is ook bijzonder goed...

Zat wel vol verbazing naar je rechterhand techniek te kijken. Die heb ik nog niet eerder gezien...ziet er iig apart uit!

Megadeth22
16 oktober 2009, 10:20
Vet gedaan man! Netjes ingespeeld en een mooie heldere sound! Opnamekwaliteit is ook bijzonder goed...

Zat wel vol verbazing naar je rechterhand techniek te kijken. Die heb ik nog niet eerder gezien...ziet er iig apart uit!
Ik houd mijn plectrum vast met duim en middelvinger voor slaggitaar. ;) en als ik iets solo achtigs wil doen ga ik meestal naar duim en wijsvinger:cheerup:

Riky
16 oktober 2009, 19:17
schrok me wel helemaal de tiefte toen ineens die scheur gitaten in kwamen.

Verder vet gespeeld! Je gitaar sound is niet super strak. Beetje te fuzzy voor metallica imo, maar verder vind ik het wel vet!

30 uur niet voor niets:)

Megadeth22
16 oktober 2009, 23:55
schrok me wel helemaal de tiefte toen ineens die scheur gitaten in kwamen.

Verder vet gespeeld! Je gitaar sound is niet super strak. Beetje te fuzzy voor metallica imo, maar verder vind ik het wel vet!

30 uur niet voor niets:)
Vet he :seriousf:

Ja hij is heel vaak overgedubt. Dus dan krijg je net zo'n randje eraan. Maarja
:blast:

Sonno
17 oktober 2009, 00:59
Heel lekker gespeeld, strak en je merkt aan je spel dat je het nummer echt voelt, maak je ook eigen nummers? Al die Metallica covers hier, ik heb ooit eens Orion van Metallica live gespeeld, die ga ik ook es op Youtube gooien!

Gr. Sonno

PS: Wat hou jij je plectrum bizar vast?

Megadeth22
17 oktober 2009, 10:19
Heel lekker gespeeld, strak en je merkt aan je spel dat je het nummer echt voelt, maak je ook eigen nummers? Al die Metallica covers hier, ik heb ooit eens Orion van Metallica live gespeeld, die ga ik ook es op Youtube gooien!

Gr. Sonno

PS: Wat hou jij je plectrum bizar vast?
Thanks! Nee ik maak geen eigen nummers.. aan de andere kant heb ik ook nog nooit de moeite gedaan om zelf iets te schrijven..

En ja, de plectrum houd ik tussen duim en middelvinger vast.:ok:

deefke666
17 oktober 2009, 10:38
mijn complimenten vriend, dit klinkt echt mooi en lekker strak....
:ok:

grtz d

Megadeth22
18 oktober 2009, 10:46
mijn complimenten vriend, dit klinkt echt mooi en lekker strak....
:ok:

grtz d
Thanks. :cheerup:

Schuey
18 oktober 2009, 12:18
Weer nice gast, ik voel een Metallica coverband in Breda aankomen :P :P