PDA

View Full Version : gegroet



JapStrat
15 oktober 2009, 14:14
beste mensen,

sinds 16 jaar in bezit van gitaar (ben nu 34 jr.), mijn 1e was een squier strat, daarna een 1979 usa strat, nu alleen nog een 1987/88 japanse fender strat, olympic white met maple hals.
Deze wil ik waarschijnlijk houden maar dan gaat er wel wat aan verspijkerd worden (zadels, tuners, misschiennnnn andere elementjes....)
Ben wisselend bezig met de gitaar, toch een periode van een jaar of 5 niets meer gedaan, ga het nu weer oppakken....
Hou van de blues, albert king, jimi hendrix, en tal van andere......
De bedoeling is hier veel tips te vinden omtrent spelen en gitaren, heb nooit les gehad maar wil nu wat serieuzer leren spelen...
Als ik wat beter leer spelen wil ik er een keer een flying V bij voor dat warme geluid a la albert king, vind ik schitterend....
dat was het wel.....:strat: play on ! ;)

kenx
15 oktober 2009, 14:33
Welkom op het forum, en nog veel plezier!!
Ps: je weet toch dat als je die '79 stratocaster bijgehouden had, en nu verkocht had, je nu enkele euro's (:soinnocent:) meer had gehad? :D
Grtz

JapStrat
15 oktober 2009, 14:59
spijt komt na de zonde en aldoende leert men....die 79'er heb ik verkocht aan het begin van het einde van mijn priegelperiode met het idee toch niet meer te gaan spelen....maar ja, het gaat dan toch weer kriebelen en dan begint ook het balen dat ik hem verkocht had...was een zwarte met maple hals...

die ik nu heb is ook mooi maar moet een beetje in de revisie....

Nagramoth
15 oktober 2009, 15:26
Wat is dat toch met dertigers die na x jaar de draad weer oppakken? :D

Volgens mij zijn we een demografisch ruim vertegenwoordigde groep binnen GN.
En ondergetekende (37) sluit zich graag aan...

Oh, en welkom hier !!!