PDA

View Full Version : hairy balls - big john probleem



fenixbass
14 oktober 2009, 19:35
hallo, ik heb vorige week een hairy balls (fuzz-booster) pedaal gekocht en ik heb problemen met het geluid van de fuzz, ik ben met het pedaaltje terug naar de winkel geweest, en daar werkte het helemaal goed, maar ik heb voor de zekerheid een nieuw gekregen. Deze heeft juist dezelfde storing,precies of het geluid niet goed door het pedaaltje komt, soms heel luid, soms heel zacht, dan weer veel fuzz , dan weer weinig, iemand ervaring hiermee want ik weet helemaal niet meer wat te doen om het te verhelpen, de boost werkt perfect.
Ik heb het met 3 verschillende bassen geprobeerd en 3 verschillende versterkers, allemaal hetzelfde probleem. Kan het iets te maken hebben met het lichtnet ofzo?

Plant
14 oktober 2009, 20:41
Al andere kabels geprobeerd?

Misschien maakt er een stekker slecht kontakt of zit er ergens een breukje.

fenixbass
14 oktober 2009, 22:53
ik heb al een paar kabels geprobeerd, maar ik ga morge eens langs bij een gitaarbouwer in de buurt, dieje heeft ook wel een beetje ervaring met versterkers en effecten, dus dan weet hij misschien wel waar het probleem zit, kzal iets laten weten als hij iets gevonden heeft, merci om te helpen :rockon:

rocker_71
15 oktober 2009, 00:06
Fuzzen hebben liever een batterij.

Electro Dan
15 oktober 2009, 02:38
Ken nog iemand die er zo één heeft gekocht, zij het voor bass, en die heeft hetzelfde probleem.
Gelukkig zijn de makers Belgen en is het contact met hen wél goed.

Big John
15 oktober 2009, 14:10
Hey,

Welke adaptor gebruik je?
Ik ben op de hoogte dat m'n effects graag gevoed worden door:
One Spots (Visual Sound) en Boss adaptors...
Slechte ervaringen met "Brico" spullen etc...

Jullie kunnen rechtstreeks contact met me opnemen via john@bigjohnmusic.com

Van waar komt de hairy balls? als de winkel niet te ver is, even u ganse pedalboard naar de winkel verhuizen...

Groeten,
BJ

fenixbass
15 oktober 2009, 18:20
ik heb zo ne visual sound adapter, ma twerkt nog nie, ma ik rij direct naar iemand die der meer van weet en dan laat ik iets weten, in de winkel hebbe ze het op dezelfde versterker en met dezelfde adapter geprobeerd en dat werkte zonder problemen, maar ik laat zeker nog iets wete

fenixbass
22 oktober 2009, 18:22
Hey mannen, het probleem is opgelost, slechte adapter, dus best even de apadter testen als je er een gaat kopen ;-),voorkomt veel problemen.
greetz, en merci voor de reacties ;-)