PDA

View Full Version : Heeey :D



berkayb
14 oktober 2009, 18:27
Heeeeeeeeeeeeeeeey :D

Ik ben nieuw hier. Mijn vriend zei dat dit een goede gitaarforum is en ook actief dus ja.. Ik heb me hier geregistreerd. Nou .. Ik ben 15 jaar, ik speel nu al 2 maanden akoestisch gitaar. Twee goede vrienden spelen al 3-4 jaar elektrisch gitaar en echt.. Ik vind hun zo geweldig, ze kunnen solo's, improviseren, hele vette dingen op een gitaar. Dat is wat ik ook wil kunnen, alhoewel dat niet gelijk in 2 maanden te leren is verheug ik me er toch op om het nu al te kunnen:noob:

Ik dacht er dus over na om te sparen voor een Epiphone les paul (witte).

Maargoed...
Hooi iedereen:chicken:

Hier kun je zien wat ik al een beetje kan:
http://www.youtube.com/watch?v=LK_x2mDA4KE

kenx
14 oktober 2009, 19:02
Over dat goede gitaarforum geef ik je alvast groot gelijk!!!

Let wel: hier is veel te vinden, maar gebruik alvast zeker de zoekfunctie... :D Ik zeg het op voorhand, voor dat je last krijgt met sommige nare forummers die meteen uit hun dak gaan als je hen iets vraagt, waar al veel over geschreven is:D

Veel plezier nog!!

pannekoek
15 oktober 2009, 00:25
hey welkom hier! jullie filmpje klinkt wel leuk! doet me erg denken aan toen ik net begon met gitaarles. samen met een vriend zo iets opnemen om zo ons net geleerde truckjes te laten zien :seriousf:

je vriend speelt wel lekker maar je merkt dat hij nog niet zo heel lang speelt omdat hij steeds hetzelfde stijl loopje blijft herhalen.

maargoed dat komt allemaal nog!

speulmenneke
15 oktober 2009, 09:48
Hey Berkay,

Klinkt al best goed als je bedenkt dat je nog maar twee maanden speelt.
Ga zo door !!

En oh ja.........welkom op het forum.

kenx
15 oktober 2009, 10:05
Hallo,

Voor jullie gaan zeggen dat ik dement aan het worden ben... Ik weet het, ik heb al eens gepost in dit topic, maar ik lees nu pas dat je van plan bent een Epi Les Paul te kopen, een standard neem ik aan, of een custom? Wel in beide gevallen heb je een heel goede keuze gemaakt, uitstekende beginnersgitaren, zeker de helft van het forum is met 'minder' moeten starten, waaronder mezelf inclusief. (Zo'n starterspakketje van in de plaatselijke supermarkt...:sssh:).

JeroenSchaaf
15 oktober 2009, 10:08
Welkom hiero!

berkayb
6 november 2009, 13:50
Ja, een epiphone les paul standard :)!