PDA

View Full Version : Metal gitarist gezocht nabij Opmeer



Chapzz
13 oktober 2009, 19:21
Hee
ik speel basgitaar in een metal band en zoals de titel al zegt zoeken we een extra gitarist. Stuur maar een mailtje als je intresse hebt naar: thrashcan@hotmail.co.uk.

Greetz Chapzz

Saf
13 oktober 2009, 21:56
tis te ver weg en ik speel geen gitaar. Maar heb hele goede herinneringen aan Opmeer en opmgeving (hoogwoud en winkel) wat was het altijd leuk om daar op te treden.

Sorry je hebt er helemaal niets aan maar ik moest het gewoon even kwijt.

Ibanez666
15 oktober 2009, 12:16
Misschien ook een idee om niveau/leeftijd en zaken als hoe vaak er gerepeteerd wordt en wat de bedoeling is qua aantal optredens en zo hier meteen te posten. Verder een site of demo en dat soort dingen.

Chapzz
15 oktober 2009, 20:21
Owjaa:P dat is wel een goed idee

We zijn in de leeftijd van 16 tot 18 maar de max leeftijd is ongeveer 20 jaar.
We zijn nu sinds maart een band dus nog niet heel lang en het aantal optredens is niet zo heel veel maar we willen er wel aan werken dat omhoog te gooien. Verder hebben we geen demo of site.

Greetz Chapzz

Liquid_Metal
16 oktober 2009, 14:55
En ff posten waar the fuck Opmeer ligt, want ik heb er nog nóóóit van gehoord. (Na wat googlen blijkt het nabij Heerhugowaard te liggen).
Voor mij wss een tikje te ver weg, bovendien val ik niet in de doelgroep (ben 22 en zoek een wat meer gevorderde band.
Succes, gitaristen vind je vrij makkelijk (check zeker www.musicfrom.nl/muzikantenbank)

Chapzz
16 oktober 2009, 19:01
okeej bedankt voor de link
maar als je niet weet waar opmeer legt zal het wel te ver zijn om twee keer in de week heen en weer te gaan:p

Ibanez666
22 oktober 2009, 10:52
waar opmeer legt

hahaha boer ;)



of moet ik zeggen kip?

speedmusic
22 oktober 2009, 12:59
Opmeer? Door de bank genomen zou ik er niet willen wonen.

Axelll
22 oktober 2009, 13:31
Noooooh mooi te gaan denk!

speedmusic
22 oktober 2009, 23:29
En ff posten waar the fuck Opmeer ligt, want ik heb er nog nóóóit van gehoord. (Na wat googlen blijkt het nabij Heerhugowaard te liggen).
Voor mij wss een tikje te ver weg, bovendien val ik niet in de doelgroep (ben 22 en zoek een wat meer gevorderde band.
Succes, gitaristen vind je vrij makkelijk (check zeker www.musicfrom.nl/muzikantenbank)

Zo zeg, onder welke steen heb je gelegen de afgelopen weken? DSB, Scheringa, AZ, Frisia, museum? doesn't ring a bell?