PDA

View Full Version : The Mars Volta 7 december in 013!



Micro-e
13 oktober 2009, 16:22
En ik ben er bij:cheerup:.
Mijn eerste TMV-concert dus ik ben heeeel benieuwd, wat ik had begrepen was de vorige keer in 013 een 3uur durende choas.

Wie gaat er nog meer?

Bram+
13 oktober 2009, 18:15
Jep, kaartjes zijn alweer een tijdje binnen.

Fistfunk
14 oktober 2009, 14:15
Zodra ik iets over heb haal ik de kaartjes ook in huis.
Vorige keer 013 heb ik moeten missen, wat schijnbaar een "legendarisch" concert is geworden toen.
Ben daarna nog naar Paradiso geweest in Maart van dit jaar volgens mij en daar was het ook te gek. Enige probleem was dat ze zoveel delay OVERAL overheen hadden staan dat het een beetje moeilijk te definieren was. Hopelijk dit keer wat minder :)

Bram+
9 december 2009, 18:22
En het was alweer eergister. Andere setlist als de vorige keer in Paradiso, maar min of meer hetzelfde concept. Commentaar wat betreft jams blijft hetzelfde: komt neer op een nummer laten verzanden in een delaygevulde 'spacejam' om vervolgens niet echt meer in staat te zijn om het naar een echt climax te werken, en als ze een climaxje hebben, schieten ze er weer net zo hard voorbij dat het saai wordt.

Cedric vond ik erg slecht bij stem en ook een beetje 'mellow', maar het grootste verschil met laatst in paradiso is toch de drummer: ze hebben weer een nieuwe en die vind ik iets minder dan de vorige. Dat werd het meest pijnlijk duidelijk tijdens Goliath waarbij hij het echt niet haalde bij de buitenaardse oerwouddrums van de vorige drummer.


Vorige keer 013 heb ik moeten missen, wat schijnbaar een "legendarisch" concert is geworden toen.
+1 wat betreft die aanhalingstekens.

savecracker85
10 december 2009, 17:10
wtf weer een nieuwe drummer?

Bram+
10 december 2009, 17:17
Ja, de laatste is overleden als gevolg van spontane zelfontbranding denk ik :D