PDA

View Full Version : Progressive metal zanger gezocht



Liquid_Metal
12 oktober 2009, 17:30
Band in Almere genaamd Epic Mind zoekt een zanger omdat zang en gitaar mij wat teveel wordt (het komt de muziek niet ten goede).
We zijn muzikaal van hoog niveau en verwachten dus iemand met skills. Qua band staan we aan het begin: we willen veel gigs gaan doen, maar hebben daar nog weinig mee gedaan. Het wordt dus echt het opbouwen van een band.

We maken progressive metal, dus denk aan bands zoals Dream Theater, Opeth en Pain of Salvation. Maar af en toe ook wat uitstapjes naar Rammstein (powerhouse metal) en Pink Floyd (ambient sfeer).

Daniel91
13 oktober 2009, 13:02
Progressieve metal in Almere... *checkt myspace, hey jullie drummer zit in mijn projectgroepje op de TU :makeup:

Liquid_Metal
13 oktober 2009, 13:03
Haha ja zo kom je nog 'ns mensen tegen. Doe je 'm de groeten van me als je 'm ziet? Ik spreek 'm vrijdag pas weer.

lol

JimiDylan
2 november 2009, 13:41
Fuck hey, precies wat ik zoek, zaten jullie maar in Tilburg :(

Liquid_Metal
2 november 2009, 13:50
Onze drummer komt uit Maarssen (Utrecht) en dat is al ver. Eindhoven wordt idd wel wat ver, dan ben je 2 uur bezig om naar ons toe te komen.

Liquid_Metal
3 november 2012, 16:32
Ik ga mijn topic even schoppen want we zijn weer op zoek. Inmiddels woon ik in Antwerpen en de drummer in Utrecht, de bassist zit nog in Almere. Er is dus veel mogelijk wat betreft repetities. Op dit moment repeteren we een weekend per maand in Almere.
Muziek is te beschrijven als een energieke mix van complexe partijen en meerstemmige zang met veel verrassende wendingen. Denk aan Dream Theater, Symphony X en Machine Head.