PDA

View Full Version : Dawn Patrol cover (Bas/drum/stem) Megadeth



Megadeth22
11 oktober 2009, 23:27
http://www.youtube.com/watch?v=ZnHBKtMwRtg

Jakkie, dat "praatzingen" (of sowiso zingen for that matter) vind ik zo naar om terug te horen :makeup:
Maarja, heb het zoveel mogelijk als het origineel proberen te laten klinken!
:)

Megadeth22
12 oktober 2009, 18:58
Nobody? :(

Sonno
12 oktober 2009, 20:27
Ja ikke!
Netjes gedaan maar waarom zou je dit gaan coveren? Het is een saai en niet echt uitdagend stuk. Maarja, dat kan ook weer aan mij liggen.

Gr. Sonno

Megadeth22
12 oktober 2009, 20:29
Ja ikke!
Netjes gedaan maar waarom zou je dit gaan coveren? Het is een saai en niet echt uitdagend stuk. Maarja, dat kan ook weer aan mij liggen.

Gr. Sonno
Ik moest een nummer hebben waarin niet gezongen werd maar "gepraat", want ik kan nl. niet zingen. Ook drum ik pas 2,5 maand of iets dergelijks dus de drums mochten ook niet te moeilijk.
Dusja.. ik vond 't wel leuk om te coveren :D

Megadeth22
13 oktober 2009, 17:04
Nobody? :(
:( (minus 1 persoon)

TimoSomers
13 oktober 2009, 17:44
'K vind de jouwe gaver dan het origineel, jouwe grooved meer.

arcane
13 oktober 2009, 18:25
Ik vind het iig wel goed gedaan. Ik vind je stem zo best ok klinken. Iets duisterder dan Dave. Past hier prima bij.

Megadeth22
13 oktober 2009, 18:53
Vet, thanks :D

toon-
15 oktober 2009, 21:10
Ik vind het best cool :ok:

Riky
16 oktober 2009, 19:10
Ja ik vind het ook wel cool!

Bas had misschien iets meer laag mogen hebben, maar dit past er ook wel bij.

Een tip van een niet drummer. Probeer je fills met 2 handen te spelen. Dus om en om te slaan. Dat is relaxter en handiger voor later als je sneller kunt spelen.

Megadeth22
16 oktober 2009, 23:54
Ja ik vind het ook wel cool!

Bas had misschien iets meer laag mogen hebben, maar dit past er ook wel bij.

Een tip van een niet drummer. Probeer je fills met 2 handen te spelen. Dus om en om te slaan. Dat is relaxter en handiger voor later als je sneller kunt spelen.
Thanks Toon en Riky :)

En ja klopt daar moet ik inderdaad aan wennen. Ben er al met tweehandige fills bezig met een ander nummer :rockon: