PDA

View Full Version : verzendkosten gitaar uit engeland



jubei
11 oktober 2009, 20:24
hallo allemaal



zijn er mensen die ervaring hebben met het verschepen van een gitaar van engeland naar hier?en met welke service dat ik dat het beste kan doen,en wat het dan ong gaat kosten,en waar ik dat kan vinden,want met google kom ik er niet helemaal uit


alvast bedankt

Jedeel
11 oktober 2009, 20:27
want met google kom ik er niet helemaal uit


Probeer de zoekfunctie hier, want er zijn al 'draadjes' geweest over importeren van div. spullen.
(Ik weet niet letterlijk het onderwerp meer....)

Chocola
11 oktober 2009, 22:00
Hoi,

Allereerst: ja

Dan, wellicht kun je beter de volgende vraag stellen: "Hoe werkt Google voor noobs". Dat zou dit soort topics schelen.

Groeten,

ekkybedmond
12 oktober 2009, 13:55
hallo allemaal



zijn er mensen die ervaring hebben met het verschepen van een gitaar van engeland naar hier?en met welke service dat ik dat het beste kan doen,en wat het dan ong gaat kosten,en waar ik dat kan vinden,want met google kom ik er niet helemaal uit


alvast bedankt

Als je zoekt bij de grote(re) muziekwinkels in UK (CodaMusic , DolphinMusic) kun je de kosten ofwel vinden op de site of ze ff een e-mailtje sturen. Ervaring met het veilig versturen van grote items hebben ze daar zeker. Het nut van Google zie ik in deze ook niet.

Roro92
12 oktober 2009, 18:57
Ik heb gisteren besteld. Kostte 23 pond verzendkosten en het zou er op z'n max maandag moeten zijn.

telecastermaster
13 oktober 2009, 11:07
Voor mij ook zo iets, idd.

hessepes
13 oktober 2009, 19:03
Probeer de zoekfunctie hier, want er zijn al 'draadjes' geweest over importeren van div. spullen.
(Ik weet niet letterlijk het onderwerp meer....)

Ja, even zoeken op Peter Cook - dan beland je wel in een draadje over importeren uit de UK:)

Roro92
17 oktober 2009, 22:53
Uitendelijk dinsdag verzonden donderdagochtend hier.