PDA

View Full Version : Sonata Arctica



Dzware
11 oktober 2009, 14:05
9 december in 013 (Tilburg) en 10 december in Paradiso (Amsterdam)

Ik ga er zeer waarschijnlijk naartoe. Iemand anders nog?

Kaïn
11 oktober 2009, 15:08
o als het kan ga ik zeker die gekke finnen even lastigvallen!

Markie577
12 oktober 2009, 15:10
Ja absoluut lkkr gezellig :D

Rubenios
12 oktober 2009, 15:22
Ik heb ze afgelopen keer in Lucky gezien, was voor mij meteen de laatste keer, die nieuwe gitarist vind ik maar niks vergeleken met Jani en de nieuwe nummers zijn al helemaal jammer :(

Dzware
12 oktober 2009, 18:06
ik vroeg me wel alleen ff af: hoe lang kan ik eigenlijk wachten met het kopen van kaartjes? ik wel sowieso naar 013.

Dzware
12 oktober 2009, 18:07
ik vroeg me wel alleen ff af: hoe lang kan ik eigenlijk wachten met het kopen van kaartjes? ik ga wel sowieso naar 013.

Bram+
12 oktober 2009, 18:39
Het beste is om kaartjes te kopen voordat het uitverkocht is :soinnocent:
Het is het beste om meteen kaartjes te kopen, goedkoper wordt het toch niet en bij SA heb je ook zeker een kans dat het uitverkocht raakt.

Dzware
12 oktober 2009, 18:53
ja, maar ik weet nog niet of ik wel mag gaan, maar nog zo'n maand wachten lijkt mij een beetje veel, of niet?

Dzware
14 oktober 2009, 21:31
laat maar, ik heb toestemming gekregen, dus ik ga er sowieso heen:D

Ace 1.15.19
14 oktober 2009, 22:21
Ik heb Sonata Arctica in 2006 een keer live gezien omdat een kameraad er toen fan van was. Ik had gezegd dat ik mee zou gaan als ze in de buurt kwamen. Vind het jammer dat Jani weg is. Hun muziek is best te pruimen, de nieuwe nummers ken ik alleen niet.

Dzware
29 november 2009, 17:06
t nieuwe album vind ik nie zo goed als hun eerdere, maar desalniettemin moet dit een geweldige show worden:D

SmashingPumpkins
4 december 2009, 10:39
Ik ga er zeker heen. Ze hebben best een toffe setlist, niet heel verrassend

Dzware
4 december 2009, 21:45
Ik ga er zeker heen. Ze hebben best een toffe setlist, niet heel verrassend

Waar kan je dat zien dan? Of baseer je dat op recente shows?

Dzware
8 december 2009, 18:16
morgen is de grote dag!!:D

k heb de setlist ook al gezien, k vind persoonlijk dat er teveel nieuwe nummers worden gespeeld, days of grace vind ik tog wel een iets minder album , mja

k heb nog een vraagje:
wat is het beleid van 013 mbt eigen consumptie meenemen?? dus zou ik zelf een fles lekkers naar binnen kunnen nemen, zonder t helemaal te moeten verstoppen?

Tankman
8 december 2009, 18:20
morgen is de grote dag!!:D

k heb de setlist ook al gezien, k vind persoonlijk dat er teveel nieuwe nummers worden gespeeld, days of grace vind ik tog wel een iets minder album , mja

k heb nog een vraagje:
wat is het beleid van 013 mbt eigen consumptie meenemen?? dus zou ik zelf een fles lekkers naar binnen kunnen nemen, zonder t helemaal te moeten verstoppen?

Volgens mij komt je fles niet verder dan de voordeur.

Ik was uitgenodigd voor het concert in Paradiso, welke ik zonder twijfel en zonder spijt heb geweigerd. Na hun prestatie (of gebrek daaraan) op Lowlands hoeft het voor mij niet meer.

Ace 1.15.19
8 december 2009, 18:24
Dus als een band één keer slecht presteert (of misschien gewoon een kut avond heeft) dan zijn ze bij jou meteen afgeschreven?

Tankman
8 december 2009, 18:38
Godverdomme, ik word helemaal gek van dit soort kutopmerkingen. Telkens weer dat denken in extremen. Denk zelf eens na ofzo.

Als ik geen fan ben, en toch naar een optreden ga, en het is superkut, hoeft het voor mij niet meer!

Ik ben bijvoorbeeld ook geen fan van Delain, maar ben er heen geweest, en het was best wel ok, en ik zou het niet erg vinden om ze weer te zien.

Kamelot! Kut op Sonisphere! Hoeft voor mij niet meer! Geldverspilling. Heb wel wat beters te doen.

Dus JA, als een band een onwijs KUToptrijden geeft waar ik bij ben, hoeft het voor mij niet meer!!! Tenzij ik echt FAN van de band ben, dan wil ik nog wel een keertje een kans geven.

Dat is MIJN mening. Als je daar niet mee kan leven, spring je maar voor een trein ofzo. Hou je kutopmerkingen voor jezelf.

Ace 1.15.19
8 december 2009, 18:39
Haha hoezo kort lontje? :sssh:

Tankman
8 december 2009, 18:45
Normaal niet, maar ik krijg steeds van die domme reacties en nu heb ik er gewoon genoeg van.

Dzware
9 december 2009, 06:58
naja, ik heb nie zo heel veel eisen bij een optreden, t moet gwoon gezellig zijn en een goede show, sonata arctica geven volgens mij altijd wel een mooie show,plus ik ben een groot fan, dus ik ben er sowieso:P

Bassbitch
9 december 2009, 12:54
Tankman heeft een ban voor zijn agressieve taalgebruik. Zeer onwenselijk en zeer onnodig, dat soort uitspraken.

Dzware
10 december 2009, 08:30
jongens.. het was wer werkelijk GEWELDIG!!!
heb echt genoten, jammer dat ik winterborn heb gemist, maar die shows van delain en sonata arctica maakten dat meer dan goed!!:D:D