PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar LTD EC1000



Dribbel_
10 oktober 2009, 19:07
Whoeii vandaag m'n ibanez verkocht en met de zak geld die ik daarvoor heb gekregen direct door naar de gitaarzaak om deze gitaar te bestellen maaarrrr.....


Dat bleek gewoon heelmaal niet nodig want ze hadden hem nog staan:crazyhappy::crazyhappy:

Nog een keer maar getest en m'n zak geld achter gelaten en de gitaar mee naar huis genomen :cooler:

Het is een matzwarte LTD geworden EC1000 Deluxe series echt een supervet ding ben er blij mee !!

Paar pics natuurlijk ook nog :cooler:

http://i36.tinypic.com/fwn149.jpg
http://i35.tinypic.com/2en9se9.jpg

Nielsje
10 oktober 2009, 19:09
Mjah, volgens mij zag ik je vanmiddag nog!
Ik twijfelde even.. is't hem nou.. is't hem niet?

Gefeliciteerd! :cheerup:

Toch iemand die slaag bij Jan Morien.
Hij beweert elke keer als ik er kom dat er "Volgende week een nieuwe lading gitaarbanden komt"..

Dribbel_
10 oktober 2009, 19:23
Dat zou best kunnen ja :P
Ja hij belooft me ook al een half jaar dat die zak met plectrums " volgende week" binnen komt :') Maar qua gitaren aanschaffen alleen goeie ervaringen met hem :cheerup:

Rinze
10 oktober 2009, 19:31
Erg mooie gitaar.

Braindead
10 oktober 2009, 19:58
Respect! Dat zijn mooie gitaartjes.

Sinner1980
10 oktober 2009, 20:10
Erg fijne gitaar man, doe je goed. Veel plezier ermee

Gothra
11 oktober 2009, 11:59
Mooie gitaar! Dat ding speelt egt super! Persoonlijk heb ik liever zo'n esp of ltd dan een gibby.




even offtopic,

Hebben meer mensen problemen met het laten afstellen van gitaren bij jan morien?

michi3l
11 oktober 2009, 12:03
Gefeliciteerd! lekkere gitaar, ik heb de uitvoering met Seymours.
geniet ervan! :lp:

Manuvdv
11 oktober 2009, 12:38
Prachtig ding! Ook een tijdje overwogen, maar 't is uiteindelijk toch niet helemaal mijn ding. Blijft een schitterend speeltje natuurlijk, enjoy :)

Dribbel_
11 oktober 2009, 13:16
Zo vandaag hem helemaal afgesteld en speelt echt helemaal super nu. :crazyhappy::cheerup:
Wat betreft het afstellen bij Jan Morien heb ik eigenlijk geen ervaring mee, dat doe ik eigenlijk altijd zelf maar hij was in de winkel in ieder geval duidelijk niet afgesteld :P

ER!K
11 oktober 2009, 18:38
Ik heb er laatst ook eentje uitgetest in een muziekwinkel bij mij in de buurt, en ik vond haar geweldig spelen! :) echt een heerlijke gitaar is het.
ik had alleen steeds problemen met de hoogste frets, dus ik denk dat ik lekker door ga sparen voor de ESP Eclipse II in Vintage Black, die heeft namelijk maar 22 frets :p

Ibanez666
11 oktober 2009, 18:53
Ik heb er laatst ook eentje uitgetest in een muziekwinkel bij mij in de buurt, en ik vond haar geweldig spelen! :) echt een heerlijke gitaar is het.
ik had alleen steeds problemen met de hoogste frets, dus ik denk dat ik lekker door ga sparen voor de ESP Eclipse II in Vintage Black, die heeft namelijk maar 22 frets :p

Dan kun je die hoogste frets toch ook gewoon niet gebruiken?

ER!K
11 oktober 2009, 19:04
Dan kun je die hoogste frets toch ook gewoon niet gebruiken?

en bedankt hé, heb ik net mijn ouders overgehaald dat ik een hele dure mooie gitaar mag kopen, kom jij hiermee aangezet....:seriousf: nou ja, je hebt gelijk, dat zou idd ook kunnen.

Dribbel_
11 oktober 2009, 19:11
Dan kun je die hoogste frets toch ook gewoon niet gebruiken?

Dat dacht ik dus ook inderdaad :P
Maar dat is wel zo tot de 17e fret gaat het relax ongeveer daarna word het toch wat irritant bij die gitaar. Heb ik bij m'n andere LTD weer geen last van maar dat is meer een superstrat model dus dat scheelt

Bl44t44p
22 februari 2010, 23:12
*kick*

Weet iemand nog een muziekwinkel in Brabant waar ik de EC-1000 VB kan testen? Ik was zaterdag even bij Feedback en de feeling van de EC-1000 QM beviel me wel, speelde heel fijn, maar ik zou de sound van de VB graag over mijn eigen spullen willen proberen. Ik kreeg echter niet de indruk dat ze er daarop zitten te wachten om een 2x12 (ik heb een Bogner) en ENGL Invader in zo'n minihokje neer te zetten... Guitar King in Boekel is altijd superfijn voor dat soort dingen, maar die verkopen geen LTD toch?

LaszloVersteeg
22 februari 2010, 23:14
zucht, hadden ze de linkse versie ook nog? is 1 van de weinige goeie ltd's die links word gemaakt

Bl44t44p
23 februari 2010, 11:31
zucht, hadden ze de linkse versie ook nog? is 1 van de weinige goeie ltd's die links word gemaakt

Vroeg je dat aan mij :p ?

Goldwomen
25 februari 2010, 19:11
gefeliciteerd met je nieuwe gitaar!!! het is een super gitaar!! ik kom vaak bij jan morrien en nooit problemen. heb ook mijn LTD bij hem vandaan!
Veel plezier ermee!!

Riky
26 februari 2010, 11:12
gefeliciteerd met je nieuwe gitaar!!! het is een super gitaar!! ik kom vaak bij jan morrien en nooit problemen. heb ook mijn LTD bij hem vandaan!
Veel plezier ermee!!

beter laat dan nooit he:ok:

Bl44t44p
26 februari 2010, 13:36
*kick*

Weet iemand nog een muziekwinkel in Brabant waar ik de EC-1000 VB kan testen? Ik was zaterdag even bij Feedback en de feeling van de EC-1000 QM beviel me wel, speelde heel fijn, maar ik zou de sound van de VB graag over mijn eigen spullen willen proberen. Ik kreeg echter niet de indruk dat ze er daarop zitten te wachten om een 2x12 (ik heb een Bogner) en ENGL Invader in zo'n minihokje neer te zetten... Guitar King in Boekel is altijd superfijn voor dat soort dingen, maar die verkopen geen LTD toch?

Anyone? 10 tekens

casper innosence
26 februari 2010, 13:44
Anyone? 10 tekens

ze zijn inderdaad geen dealer bij Guitarking. Zou ze es opbellen of ze evt wat kunnen betekenen, ze verkopen er sporadisch wel een namelijk.