PDA

View Full Version : Hallo



Jackflash27
10 oktober 2009, 16:32
Hallo iedereen!

Ik maak al een tijd gebruik van de nuttige info op dit forum, dus ik vond het wel eens tijd worden om me even voor te stellen. Mijn naam is Michel, 36 jaar en heb sinds eind augustus een Stratocaster (mexican) waar ik sindsdien dagelijks -met veel plezier- op speel. Ik heb ooit (15 jaar geleden) 1 jaar les gehad op een akoestische gitaar, dus ik heb wel een redelijke basis. Heb de afgelopen 6 weken 2 boeken doorgenomen (Fasttrack 1 en 2) en dat is erg goed bevallen. Geweldig om te zien hoe snel je progressie maakt. Ga nu beginnen aan ''Blues you can use''. Ik twijfel nog of ik prive les ga nemen. Misschien wel goed, zo iemand kan je toch de fijne kneepjes van het vak aanleren en je bovendien corrigeren op technieken die je jezelf misschien fout aanleert. Muziek die ik graag zou willen spelen: Rolling stones, Eric clapton, Deep purple, Jeff Healey, Walter trout, Cream, Lynyrd Skynyrd en dat soort mannen.

Iedereen veel succes en tot ziens op het forum!

rocker_71
11 oktober 2009, 21:07
Welkom!! :cheerup:




Blues you can use vind ik trouwens best een lastig boek om mee te beginnen. Begint met een makkelijk thema, maar de moeilijkheid loopt snel op. Maar misschien dat jij er meer talent voor hebt haha.

speulmenneke
13 oktober 2009, 10:14
Welkom.

Ik zou zeker les nemen. Met name om evt. "verkeerd aangeleerde technieken" te corrigeren. Met priveles kun je ook zelf bepalen hoe lang je les neemt. Als je "up to date" bent hou je er gewoon weer mee op, of misschien smaakt het juist wel naar meer :)