PDA

View Full Version : Vrouwen in een band....



?echo
4 april 2003, 20:57
Nou, dit moet er bij mij even uit:

Ik raad iedereen af om een zangeres, die niet zingen kan, in je band toe te laten. Dat verneukt de hele progressieve sfeer die in een band zit.

Als ik btw. mn versterker (100 watt) op tien zet :smile:, en er een dikke scheur ingooi, gaan die kindere huile waar je bij staat. En als ik dan afsluit met een jimi hendrix-tribute achtiche tremelo divebomd-fighter en me gitaar op de grond grooit (entertainment) gaan ze na afloop een gesprek met me houden wat ik verder wil doen in me leven en carriere, want dit is namelijk niet meer normaal, dit noem je geen muziek.

Nou, ik zal je dan wat anders zeggen, want er bestaat ook zoiets als passie en soul in je muziek leggen, en met opgemaakte kop kom je daar echt mee weg.

Ps. Draai die knoppen dus op 10 (pas wel op voor je eigen oren) en laat zien wat entertaining is. Fuck the system.

(het kan altijd beter, nietwaar :sad:)

FNaRK
4 april 2003, 21:02
nogal een loze topic:
uiteraard neem je geen zangeres in je band al ze niet kan zingen, je neemt toch ook geen drummer die geen maat kan houden....


maar gooi het er maar uit knul :lol: lucht vast op

?echo
4 april 2003, 21:31
maar in onze band heerst geen democratie, et is gewoon van: "dit is ons nieuwe bandlid, tata"

hoofd
4 april 2003, 22:02
Mijn ervaring met vrouwen in de band is eigenlijk altijd goed gegaan (en het varieert van verslaafde kraaksters tot brave huismoeders die de drummer heeft ontmoet in de kerk). Tegenwoordig hebben we een violiste in de band die bij de hardere nummers d'r viool wegzet en keihard begint te brullen :grin:.

?echo
4 april 2003, 22:54
hehehe

Kjiratsiekoedel
5 april 2003, 15:52
1. Zoals al gezegd: neem geen zangeres die niet kan zingen
2. jouw geschetste beeld is dat je een gitarist bent die zichzelf erg graag hoort. op zich niet erg, als ik alleen speel, dan wil mezelf alleen horen. maar in een band gaat het om samenspelen en je speelt (uiteindelijk) voor het publiek. het publiek wil niet alleen één gitarist horen, maar ook de band.
3. je kan doof worden als je je versterker te hard zet.

Mitch
5 april 2003, 17:07
Ik geloof onmiddellijk dat er in je band geen democratische besluitvorming is.
Als je ten minste echt allemaal doet wat je beweert had je er in een democratische band allang uitgelegen :grin:

andy
5 april 2003, 17:37
Als ik mijn amp op tien zou zetten en een beetje zou gaan rond janken, pakt de ritme sectie me denk ik op en ramt mijn kop dwars door al mijn speakerkasten heen, onder het mom van "fuck Andy". :grin:

Zhou
5 april 2003, 21:38
Tot hoeveer gaat je versterker
Vrouwen zijn toch harstikke gezellig?

?echo
6 april 2003, 00:40
Nou, kijk misschien ligt et wel aan die versterker... et is altijd een klus om me zelf hoorbaar te maken, het lijkt net of er een filter in de PA zit.. en dat zuigt.

Vrouwen zijn heel gezellig. Maar oh zo vermoeiend.

sash
6 april 2003, 01:17
Vooral na de seks :grin:

Zhou
6 april 2003, 14:20
Hoezo na de seks?
Dan ga je toch gewoon slapen :grin:

?echo
6 april 2003, 14:45
dan ben je moe en dan ga je slapen ofzo :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ?echo op 2003-04-06 17:50 ]</font>

Mitch
6 april 2003, 17:16
"of zo" ???
Als je het niet zeker weet zou ik het even nalezen voor je er echt aan gaat beginnen :grin:

?echo
6 april 2003, 17:52
zo gaat dat bij ons in ieder geval :smile:
Peace

Toaster
7 april 2003, 09:21
Vrouwen in een band piepen nog harder dan een gitaar die overstuurt...

Nuf said

vanafvandaag
7 april 2003, 11:37
Ik moet wel lachen om deze thread.. Blijft het forum toch wat gezellig bij!

Ik heb in een band gezeten met een drumster en speel nu in een band met een zangeres. Het lijkt wel alsof we geconcentreerder zijn als ze er is, zodra ze weg is (je kunt eens een repetitie missen) worden we net een stel kleine jongens. Serieus oefenen is er dan niet meer bij.. Ennuh, als bassist sta je altijd wat achter de zangeres.. en als die mooie billen heeft.. heeft zo zijn voordelen :smile:

Dus een goede tip:
als je een zangeres hebt in een band, dan moet ze 1) kunnen zingen en 2) er ook nog een beetje leuk uitzien :smile:\

dikkie dik
7 april 2003, 15:31
in mn vorige band hadden we opzich best een knappe vrouw, die kon goed zingen. maar als er meer volume moest komen dan begon ze te krijsen. maar ze zag er ook leuk uit. en ik stond als bassist er zekers vaak achter :smile:.

Neals
7 april 2003, 18:02
In dat verhaal van vanafvandaag herken ik me zelf ook, in onze trio is er ook 1 vrouw aanwezig, die ziet er niet super uit, maar kan wel lekker bassen en tevens erg leuk zingen, maar tel dat bij elkaar op, en je hebt een lelijk zeikwijf wat naast haar schoenen loopt, maar als dat mens naar de WC is (we weten met vrouwen ondertussen wel wat 'even' naar de WC bedoelt word) dan wordt het een achterlijke jam met oversexte te plekke verzonnen teksten en uitgekouwde riffjes.
Ook in me nieuwe band speel ik met een vrouw in de band, maar no chance dat ik haar probeer te versieren, tis me zusje..

?echo
8 april 2003, 00:14
Nou, ik zoek gewoon een zangeres die niet kan zingen, niet er lekker uitziet (of juist wel) en ook niet gezellig is. Ze moet alleen maar in staat zijn te zuigen, en mij bier te serveren. Ken je iemand in je omgeving die dit als kans ziet om zijn/haar carriere te verbetere, of ben JIJ de ultieme persoon voor deze klus... bel: 06-234243

L4A
8 april 2003, 11:38
...bel: 06-234243

Tsja, kwil je best bellen maar dan moet je wel een goed telnr plaatsen hoor :wink:
En wat mij betreft zijn er twee dingen belangrijk in een band: iedereen moet kunnen spelen/meekomen met het nivo van de band en tegelijkertijd moet je ook lol met elkaar kunnen hebben: ik ben blij te melden dat ik een stel toffe gasten in m'n band heb! (bestaande uit (mannelijke) bassist en drummer, zangeres en moi)

?echo
8 april 2003, 12:59
ja, zoiets noem je dus geluk. Bij mij ontbreekt dat de laatste tijd :sad:

moretel
8 april 2003, 13:34
Bij mij ook, een stel vind jammen niet zo leuk meer, maar ik vind dat juist de momenten om al het geoefende in praktijk te brengen, ff lekker de geluid en snelheids barrieres doorbreken enzo.

Van alle vrouwen in onze van de laatste jaren (3) was er geeneen bij die lekker ala minuut iets kon verzinnen, is dat meer een mannending ? want ik krijg altijd geluid uit mijn strot als het moet tijdens jammen.

sickpunk
8 april 2003, 14:33
"Fuck the system." nieuwe cd van THE EXPLOITED.. maarja....een znageres die nie kan zingen is nutteloos...... whoei, kan toch iedereen verzinnen.......:S

Guitarchica
5 mei 2003, 22:06
Ik ben toch altijd wel als eerste klaar op de wc hoor! Ik win ook van de jongens!
Ben ik weer de uitzondering??? :razz: :grin:

ekkerman
15 mei 2003, 11:12
wow !
er kunnen wat mij betreft nooit genoeg vrouwen in een band zitten....
vrouwen ...mmmmh heerlijk !!!

Mitch
15 mei 2003, 13:58
Krijg nou wat ! Ekkerman is back in town !
Welkom in ons midden, na al die tijd...

Kitaarhiero
15 mei 2003, 17:24
ja.. vrouwen in een band... Als ik ooit nog eens zin heb om serieus soul en funk te gaan spelen... achtergrondkoortje :grin:

FragDaddy
18 mei 2003, 22:31
Ps. Draai die knoppen dus op 10 (pas wel op voor je eigen oren) en laat zien wat entertaining is. Fuck the system.


precies ja, en fuck je gehoor! :sad:
mafkees.

Lacrymosa
19 mei 2003, 09:28
Op 2003-04-04 21:02, schreef roadkill:
nogal een loze topic:
uiteraard neem je geen zangeres in je band al ze niet kan zingen, je neemt toch ook geen drummer die geen maat kan houden....


maar gooi het er maar uit knul :lol: lucht vast op


Toch zie je het bijde toch extreem vaak voorkomen

CheerS!!