PDA

View Full Version : Wanhopige zoektocht naar een nieuw scheurmachine



davidof
8 oktober 2009, 20:39
Heyhey!

Ik speel nu al een ongeveer 7 jaar; 2 jaar op een fender squier en 5 jaar op een Epiphone G400 maar ik zou graag iets anders willen. Ik ben al veel gaan testen (van goedkopere tot duurdere gitaren) maar toch nooit ECHT mijn ding gevonden.. wat ik wel belangrijk vind. Ik heb al enkele Jackson's (dinky, rr3, slsmg) getest, waarvan ik toch altijd goede reviews heb gelezen. Maar ik heb steeds het probleem dat deze "snelle" Jackson neck toch niet zo lekker speelt dan die van mijn vertrouwde Epiphone g400 van 300 eurootjes wat toch raar is, of heb ik een uitzonderlijk goed exemplaar van die g400's ;) .. 'k heb ook al een Gibson explorer getest, en steeds dat gevoel dat ik toch niet zo "vrij" kan soleren als op mijn gitaar. Is dit gewoonte ? Of moet ik echt naar een ander merk gaan met andere "soorten" neck's. Geef gerust ook een paar modellen die mij zouden kunnen interesseren. MAX prijs dat ik wil uitgeven aan mijn volgende gitaar is 900€

genre: Metalcore, Hardcore, Hardrock, Heavy Metal .. Clean vind ik ook nog belangrijk uiteraard ;) .. laten we zeggen redelijk alround maar hij moet toch SCHEUREN ! (emg?) & er mag een floyd rose aan zitten !

hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen ;)

Grts
David

Quicksilver
8 oktober 2009, 20:43
Heyhey!