PDA

View Full Version : JAJAJA ik heb m eindelijk.



Ibanez RuleZ
4 april 2003, 17:15
ik had een paar maanden geleden een Furch D21CR gekocht bij feedback in Rotterdam. Het verhaal zal nog wel bekend zijn denk ik, gitaar niet goed, gitaar terug (en staat nu daar weer te koop).

Anyway, ik bestel een Furch G21CR en hij is eindelijk aangekomen. TJAKKAAAA! Mijn eerste nieuwe gitaar waarbij ik me goed had georienteerd voordat ik kocht! Erg mooie gitaar, klinkt goed, speelt nog iets minder, maar dat is een kwestie van afstellen. Ik heb m naast een Crafter D6 van en vriendin van me liggen.... manmanman, wat een verschil. Helder, warm, prachtig afgewerkt en gewoon een plaatje om te zien.

Minpuntje is dat de hals nog naar paardemest ruikt. De kast zelf ruikt wel lekker naar hout overigens :grin:
Ik ben in ieder geval zo gelukkig als een kind, maar dat lijkt me duidelijk!

Wat een leuk detail is, is dat TAGS, waar ik m besteld had (ze waren nog geen dealer) na de verhuizing wel voor dealer gaat spelen, omdat ze het zo'n mooie gitaar vonden :grin:.

Harrald

Buzz
5 april 2003, 08:55
Gefeliciteerd man! Ik wens er veel speelplezier mee!! Ben best benieuwd hoe die klinkt, 'k heb zelf geen ervarig met Furch G-types. Ik hoor het nog wel een als je beroemd bent! :grin:

Ray