PDA

View Full Version : Gitarist gezocht voor singer/songwriter project



Andrea Poppaea
5 oktober 2009, 18:17
Hey!

Ik ben Andrea, 21 jaar en singer/songwriter uit Amsterdam, op zoek naar een gitarist om nieuwe nummers mee te schrijven. Ik zou graag iemand vinden die in Amsterdam woont en het leuk vind om nummers te componeren in samenwerking met mij, het gaat dus echt om een samenwerking, moet muzikaal interessant zijn ook voor jou! Verder is het wel fijn als onze leeftijd niet zo gek veel uiteen loopt, give or take 10 jaar lijkt me mooi. Ben je benieuwd naar mijn stijl en stem? Check dan even mijn myspace:

www.myspace.com/andreapoppaeaband

Ik hoop van je te horen!

wiegersma
5 oktober 2009, 21:32
dus iemand van 11 mag ook meedoen?



sorry, moest ik even kwijt...:chicken:

Andrea Poppaea
5 oktober 2009, 21:34
daar dacht ik dus ook aan xD
Wie weet, bring it on, Mozart op de gitaar :hippie:

Spitfire
24 november 2009, 22:03
Hee andrea,

Ik heb volgens mij dit topic als een van de eerste gelezen, maar ben toen vergeten te reageren en het is nu al een flinke tijd verder dus ik hoop dat je dit nog leest. Zou je alsjeblieft een mail kunnen sturen naar het mailadres in mijn profiel? Dan kunnen we op die manier even een mailwisseling starten en kijken of het iets wordt ;)

Groeten,
Robert Jan

visi0n
17 december 2009, 23:13
Heey Andrea,

Ik heb je myspace bezocht en ik het erg mooi wat je geschreven hebt en je zang is ook erg leuk om aan te horen. Zeer interessant en zou het erg leuk vinden om nummers te schrijven met jouw, echter woon ik wel in Rotterdam en weet niet of dat echt ideaal is.

Groetjes,

Ekrem