PDA

View Full Version : Alweer een cliché oproep --->meidenband<--- Omgeving Haarlem



Cerisy
5 oktober 2009, 17:04
Hallo allemaal

Ik speel al een paar jaar gitaar en nu lijkt het mij leuk om een meidenband te beginnen. Mijn muzieksmaak: Snow Patrol, Foo Fighters, Third Eye Blind, Queens Of The Stone Age, maar ik sta open voor alles.

Mijn idee 1 keer in de maand oefenen. In de eerste instantie voor de lol, om het samen spelen en eventueel later serieus.

Ik ben zelf 26 dus rond mijn leeftijd zou leuk zijn. Ik woon in Haarlem dus het liefst in de omgeving van Haarlem.
(Excuses voor de cliché oproep :P )

Groetjes,
Cerisy

Eefje2123
28 oktober 2009, 12:05
Hoi Cerisy,

Wij zijn een vrouwen/meidenband met een varierende leeftijd van 22 tot en met 35 jaar, met meer meiden onder de 30 dan boven :)
Onze bezetting is twee zangeressen waarvan er een af en toe piano speelt, bassiste, gitariste, saxofoniste en drummer.
Kijk maar op www.theshakinbabies.nl

We spelen covers van o.a. foo fighters, franz ferdinand, moloko en blondie.

We zijn op zoek naar een meid die weet wat soleren is en mooie rifjes kan spelen. Onze andere gitariste is heeft meer de neiging slaggitaar partijen op zich te nemen. We willen door een tweede gitarist een vollere sound creeren.

Laat even weten of jij de gitariste bent die we zoeken.

Groetjes!
Eva

Cerisy
6 november 2009, 15:12
Sorry voor de late reactie, had niet verwacht dat ik nog een reactie zou krijgen.
Ik heb even op jullie site gekeken, jullie zijn precies wat ik zoek qua muziekstijl en uitstraling.

Maar zo te horen hebben jullie al veel ervaring, ik speel wel een paar jaar gitaar, maar heb weinig samenspel ervaring en ik speel vooral slaggitaar.
Ben pas begonnen met soleren. Dus ik sta nog redelijk in de kinderschoenen.

Ik hoor het wel als jullie meer info willen en bedankt voor de reactie.

Groetjes,
Cerisy

Klaske
7 oktober 2010, 23:48
Hoi Cerisy,

Ben je nog steeds zoekende?
Ik woon zelf in Den Haag, en sinds kort mijn gitaar weer uit de doeken gehaald.
Je muziekstijl spreekt mij erg aan, en als je interesse hebt dan hoor ik het wel graag van je.


Groetjes,
Klaske