PDA

View Full Version : Gitaarshop Barcelona



Hendriks
4 oktober 2009, 18:57
Ik ga vrijdag voor een week naar Barcelona en nog belagrijker er is budget voor een telecaster.
Wie weet er goede (2dehands) shops in Barcelona?

EuroCinema
4 oktober 2009, 19:09
Je hebt zo'n zijstraatje van de Ramblas waar er een paar zitten en ook wat aardige platenzaken. Bepaald geen Demark Street, maar toch aardig. Tallers ofzo?

Tupelo
4 oktober 2009, 19:38
Wat buiten de oude stadskern en meer up hill in het nieuwe (nog steeds oude Barcelona en eigenlijk nieuwe culturele hart)..

Guitarland
Diluvi, 6 Botiga - 08012 Bcn.

Klein zaakje, weinig aanwezig maar relatief wel veel Lawsuit spul.
Kan niets garanderen; maar je zou kunnen boffen daar.
Over het algemeen iets goedkoper dan hier en iets meer kans op iets fijns dat je hier niet snel treft.
Denk een beetje als aan de String in A.dam.

Hendriks
4 oktober 2009, 20:01
Ok , Guitarland kwam ik al eens tegen tijdens mijn speurtocht op het web , ook ben ik tijdens een eerder bezoek al eens in een zaakje geweest in de buurt van de Ramblas ,maar dat stelde niet zo veel voor. In zo'n enorme stad zal toch wel meer zitten.

Barkeepert
4 oktober 2009, 20:07
Je hebt zo'n zijstraatje van de Ramblas waar er een paar zitten en ook wat aardige platenzaken. Bepaald geen Demark Street, maar toch aardig. Tallers ofzo?
Ja de Tallers. Toen ik in Barcelona was zat ik in die straat in een appartement. Zitten inderdaad een aantal leuke zaken. Als je fan van de Stones of U2 bent: Beware, ze hebben kasten vol ervan.

(Overigens als je op de Tallers bent, er zit ook een restaurant met die naam in dat straatje, niet gaan eten, te slecht voor woorden. "spare ribs", karbonade bedoel je...:seriousf: )

Tupelo
4 oktober 2009, 20:50
Er zit een joekel met allerlei leuke fenders, maar daar weet ik de straatnaam niet van.
Zit ook wat meer in het nieuwe gedeelte up north Avinguda Diagonal zover het me heugt ergens tussen Carrer de Padilla & Via Augusta.

Oh wanneer ga je..?
Dinsdagavond - ten minste.. toen ik er was nog wekelijks - jamsessie in George & the Dragon (http://www.georgeanddragon-bcn.com/).
Je zou het daar eens kunnen vragen...

Hendriks
4 oktober 2009, 20:55
Ik vertrek vrijdag en ga een dikke week , het is denk ik de zesde keer , maar nu wil ik eens serieus op jacht. Ik heb begrepen dat de recessie in Spanje nog wat harder toeslaat dan hier en dat er vooral 2dehands nu leuke deals te maken zijn.

Tupelo
4 oktober 2009, 20:56
Dat geloof ik ook wel.
Behalve dat zijn er gewoon meer Tokai's, Burny's en dat soort merken te krijgen, tegen nog normale en niet MINSTENS NET ZO GOED ALS prijzen.

Hendriks
4 oktober 2009, 21:13
Ik ga opzoek naar een AVRI 52 , die worden hier maar sporadisch aangeboden.