PDA

View Full Version : iemand ervaring met conquest cabinets?



A3
4 april 2003, 13:03
In een gitaarwinkel in mijn buurt verkopen ze er, en ze zijn helemaal niet duur, maar weet er iemand of ze ook kwalitatief een beetje in orde zijn?

EmgMaster
5 april 2003, 10:39
Conquest staat over het algemeen bekend als bagger, dus lijkt me niks

Nocki
8 april 2003, 10:58
ik heb ok geen idee. het ziet eruit als goedkope marshall kasten zoals park. en dus is het waarschijnlijk ook niks.
ik heb zelf een park 4x12 kast en er ziten 4 nieuwe speakers in dus ik denk dat dat genoeg zegt.
als is het voor jou best leuk als je beginend gitarist bent om een 4x 12 kast te hebben maar of je er blij mee wordt......

Nocki

Phyrexian
8 april 2003, 12:08
Conquest is een Belgisch merk. Enkel en alleen al omdat er geen importkosten zijn, zijn ze goekoper dan de concurrenten. Ik heb ze ooit eens van dichtbij bekeken en ze zien er kwalitatief ietsje minder goed afgewerkt uit dan zeg maar een Marshall.

Soundwise kan ik er niks over zeggen Adri, probeer ze uit als je je head hebt.
Al een idee wat het gaat worden?

A3
8 april 2003, 13:02
Morgen ga ik testen in piens en key, kzal hier opt forum zeker posten welke ik getest heb en welke ik goed vond. kdenk da engl wel een grote kans maakt, dit weekend pn nog eens live gezien. Dien gitarist heeft echt zone bangelijke sound!!!!! met engl natuurlijk. En in m'n v-amp vind ik de engl ook het beste. maar hierop kan je je niet echt baseren natuurlijk.

Phyrexian
8 april 2003, 15:26
Hehehe PN... nice band, altijd al beetje 'uniek' geweest, allez, ze doen tenminste hun eigen ding.

A3
8 april 2003, 15:56
Ja, origineel zijn ze zeker, maar toch niet zo heel goed vind ik. Maar die gitaarsound... Die is echt ongelooflijk!!!

Ik kan je trouwens aanraden als je naar groezrock of naar poison the well in het lintfabriek gaat om eens even bij stairland te gaan zien, die waren er ook vorig weekend, maar WAT IS DAT!!!! Ik kan het moeilijk muziek noemen, echt heel apart.