PDA

View Full Version : Clean Improvisatie



Bloodline
4 oktober 2009, 16:33
www.mendelb.com/Clean.mp3

Tja, titel zegt het al :)

The Lo Lands
4 oktober 2009, 16:41
Mooi zo op de zondagmiddag! Wat kan een clean klinkende gitaar dan toch fraai zijn! Nice :)

Riky
5 oktober 2009, 14:19
ik vind het tempo te langzaam... Klinkt teveel als losse akoorden.
Geluid is best lekker en het zijn ook wel leuke akoorden.

Luke-wannabe
5 oktober 2009, 14:23
Spelen kun je, maar ik vind je toch beter in het hardere beukwerk.
Ik vind altijd als mensen met van die dissonante akkoorden gaan werken, en dan ook nog een zo langzaam met zo'n superclean geluid een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen. Dat het dan meteen mooi moet zijn ofzo.. Kan daar niet zo goed tegen, maar begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet afzeiken ofzo. Het is mijn ding alleen niet.

Wanneer komt er weer een beukertje?:blast::blast:

Jeroensnake
5 oktober 2009, 15:11
Prachtige sound en (meestal) mooie tonen bij elkaar. 't Is dat het een impro is, anders zou ik zeggen dat er wat samenhang mist. Sommige tonen zou je naar mijn mening of weg moeten laten, of redelijk snel een halve toon verder schuiven. En probeer zoiets eens met een backing of een simpel ritme. Dan klinkt het waarschijnlijk minder als improvisatie en meer als samenhangend geheel.

Zomaar wat gedachten. Verder vind ik het dus erg lekker klinken.

HvV
5 oktober 2009, 16:33
Mooi. Maar dan eigenlijk wel als intro van een keihaaaaard stuk. ;)

glennshred
5 oktober 2009, 17:27
Ik heb het beluisterd op pc alsook ps3, vind het goed klinken er zit gevoel
in, en juist als je eventjes wacht verschijnt daar het volgende akkoord om
verder te gaan.

Ik vind dat muziek juist ook wel is die weg op mag gaan af en toe, dat het
wat minder samenhang heeft maakt mij niet uit, ding is je hebt iets mooi
neergezet en daar kan je alle kanten mee uit ;)

bastiaanvanbeek
5 oktober 2009, 18:17
erg goed gedaan. soms vergeet ik wel eens hoe mooi sommige akkoorden zijn, vooral als ik ze zo vaak speel. op de manier zoals jij het speeld wordt ik daar weer aan herinnerd.

hoe heb je dit opgenomen? direct inpluggen of met microfoon?

Bloodline
5 oktober 2009, 20:32
Spelen kun je, maar ik vind je toch beter in het hardere beukwerk.
Ik vind altijd als mensen met van die dissonante akkoorden gaan werken, en dan ook nog een zo langzaam met zo'n superclean geluid een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen. Dat het dan meteen mooi moet zijn ofzo.. Kan daar niet zo goed tegen, maar begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet afzeiken ofzo. Het is mijn ding alleen niet.

Wanneer komt er weer een beukertje?:blast::blast:

Ik ben al een hele tijd bezig met mijn solo album. Zit allemaal in m'n hoofd maar mijn pc kan het niet echt meer aan. Voor dat wil ik alles een verassing houden uiteraard.


Prachtige sound en (meestal) mooie tonen bij elkaar. 't Is dat het een impro is, anders zou ik zeggen dat er wat samenhang mist. Sommige tonen zou je naar mijn mening of weg moeten laten, of redelijk snel een halve toon verder schuiven. En probeer zoiets eens met een backing of een simpel ritme. Dan klinkt het waarschijnlijk minder als improvisatie en meer als samenhangend geheel.

Zomaar wat gedachten. Verder vind ik het dus erg lekker klinken.
Dank u wel.

erg goed gedaan. soms vergeet ik wel eens hoe mooi sommige akkoorden zijn, vooral als ik ze zo vaak speel. op de manier zoals jij het speeld wordt ik daar weer aan herinnerd.

hoe heb je dit opgenomen? direct inpluggen of met microfoon?

Jackson rr3 neck pick (emg 85) - podxt eigen clean patch.

Klopgeest
10 oktober 2009, 01:32
Goed gedaan!