PDA

View Full Version : gitaarforum.forum2go.nl



Kay-hogenkamp
4 oktober 2009, 14:14
Geachte leden,

Dit wou ik even zeggen tegen de Mod's:
Dit is niet echte promotie, leden mogen het als extratje gebruiken om hun band te promoten.

Ik heb men eigen gitaarforum en dat is bijna geheel gericht op muziekbands.
Helaas heb ik hem vandaag pas aangemaakt en is er nog niks actief.
Door jullie kan ie wel actief worden en jullie kunnen er van profiteren.
Op dit forum heb je bijna niks over muziekbands en bij mij gaat het er bijna alleen maar over.
Je kan onderandere muziek eropzetten, je band promoten, vragen stellen over de oprichting en je kan bandleden zoeken.

Dus als je iemand zoekt kan je ook bij mij een topic plaatsen.

Ik zie jullie wel op mijn muziekband forum.

Kay-hogenkamp
4 oktober 2009, 14:15
Ohwja link vergeten:
www.gitaarforum.forum2go.nl

ThaBluesBreaker
4 oktober 2009, 14:33
Ik zie er geen toekomst in.

Kay-hogenkamp
4 oktober 2009, 14:41
omdat het ook pas vandaag is opgericht:P

Ukeloeder
8 oktober 2009, 21:32
Kay, je moet je beveiligingscode-dinges onder handen nemen. Dat werkt voor geen meter. Zo krijg je nooit gebruikers op je forum!

Baker
9 oktober 2009, 11:31
Ik wil niet lullig doen, maar vind je het zelf ook niet een beetje overbodig?
We hebben gitaarnet.nl/forum en gitaar.net zo je wil. Dat is toch genoeg?

Ok, je hebt een paar extra subforums over het band gebeuren, maar dat kan je hier toch ook kwijt in Live Muziek?

Het enige wat je bereikt is dat informatie wordt versnipperd over meerdere forums. Geen goed idee dus.

Don Capo
9 oktober 2009, 11:33
Ik deel de mening van bovenstaande wel een beetje. Aan de andere kant staat het iedereen vrij om zo'n site te bouwen.

Laten we het daarom niet afkraken maar geef de TS tips over hoe het te verbeteren.

Bram+
10 oktober 2009, 11:17
Ja, tips:
- Zorg dat je forum onderdeel is van een website. Een forum op zich over iets algemeens als de gitaar levert niks nieuws op, binnen Nederland zijn daar al twee (grote) forums voor. Een goede site kan veel meer nieuws bieden.
- Zorg voor een professionele uitstraling van je forum, bijvoorbeeld door standaard tekstjes aan te passen ( Zoals dat 'Een korte beschrijving van je forum' bovenaan de pagina) en geen smileys in je subtitels te zetten. Correcte spelling is ook onderdeel van een professionele uitstraling: elektrische i.p.v. electrische dus.
- Zorg voor een logische indeling. 'Vragen' en 'Vragen bij oprichting' klinkt nogal dubbelop. Daarbij vind ik de functie die je 'diversen' geeft niet logisch, waarom zou je gitaarsnaren niet bespreken in het betreffende gedeelte, bijvoorbeeld elektrische gitaarsnaren bij 'elektrische gitaar', etc.

Voor de rest: succes!