PDA

View Full Version : AT 7 in de paap ??



Dude
4 oktober 2009, 11:04
Zag gisteravond dat AT 7 in de paap moet staan binnenkort, wie speelde daar nou ook al weer in ?

rijsberman
4 oktober 2009, 11:07
Was dat niet Ricktekent?

rickert
4 oktober 2009, 12:22
Klopt als een tet!!!

Jij speelde er gister Dude?

rickert
5 oktober 2009, 10:48
Had ik al gezegd dat jullie allemaal moeten komen?:D We beginnen om 20.30!

Dude
5 oktober 2009, 19:26
ja ik stond dr zaterdag, echt een te gekke tent zeg, waanzinnig publiek al begreep ik wel van de eigenaar dat als de band kut is het publiek ook echt kut tegen de band is, volgens mij was dat een compliment haha.

succes man, ik hou het ff in de gaten en kom als ik zelf niet moet spelen wel ff checken !

rickert
5 oktober 2009, 22:26
Ja we hebben er al eens eerder gestaan en het klopt wel wat je zegt!
Zeker een compliment van de eigenaar, en tof als je komt kijken, als je het doet moet je wel even gedag komen zeggen he:ok:

Bl44t44p
6 oktober 2009, 00:32
Wie noemt z'n tent nou Paap?

pimmetje
6 oktober 2009, 08:35
Ok, ik speel zelf zaterdag ook, maar niet ver van de Paap, dus héél misschien kom ik ff binnen zeilen :D.
Ik heb al jaren een gruwelijke typhus-hekel aan die tent en ben er dus ook al lang niet meer geweest. Vorige week vertelden een paar lui in zo'n kroegje daar om de hoek dat de Paap juist de laatste tijd echt een stukje relaxter is geworden... mooi dus...

Kim Wilson
6 oktober 2009, 08:48
Ja we hebben er al eens eerder gestaan en het klopt wel wat je zegt!

Daar was ik toen ook bij. Mooie tent en een compliment dat jullie er nog een keer mogen spelen!

Succes, maat! :ok:

rickert
6 oktober 2009, 10:29
Ok, ik speel zelf zaterdag ook, maar niet ver van de Paap, dus héél misschien kom ik ff binnen zeilen :D.
Ik heb al jaren een gruwelijke typhus-hekel aan die tent en ben er dus ook al lang niet meer geweest. Vorige week vertelden een paar lui in zo'n kroegje daar om de hoek dat de Paap juist de laatste tijd echt een stukje relaxter is geworden... mooi dus...

Ja het podium is ook wat strakker gemaakt en al.. Welke toko speel jij dan?


@Kim: Zeker een compliment, op een zaterdagavond zelfs, da's helemaal tof:cheerup:

pimmetje
6 oktober 2009, 12:36
Ja het podium is ook wat strakker gemaakt en al.. Welke toko speel jij dan?
Ik sta bij de dronken britten om de hoek.
... kijken wat er zondag voor een middag-optreden in Vlaardingen van ons over is :D.

Maar wel beter dat ze daar in de Paap 's wat hebben gedaan aan de ellende. Die kelder ernaast, Lokaal Vredebreuk, is ook flink opgeknapt sinds die begin dit jaar in nieuwe handen is gekomen. Vaste backline, meer bands.......
Het wordt nog wat dat Hofkwartier :D... volgende maand sowieso weer lekker Langweiligkeit!

(en aanstaande zondag oktoberfest in een stuk van de ouwe molstraat, maar ik vrees dat 't weer daar wat roet in 't eten gaat gooien...)

Trouwens ff verplaatst naar Gigs/Concerten. Vragen => PM

rickert
6 oktober 2009, 12:57
Jup ik ken die nieuwe eigenaar van Lokaal Vredebreuk toevallig, en het is inderdaad netter geworden. Alleen zegt hij altijd dat je geen eigen amp mee mag meenemen, dat is wel jammer. Mja er staat blues jr's, ook niet verkeerd opzich.

Hoelaat begin jij dan zaterdagavond?

pimmetje
6 oktober 2009, 17:52
Ik heb geen idee hoe laat.... ik gok ergens rond 21:30. Maar in die tent staan dat soort zaken nooit al te vast van tevoren...

Die eigenaar van 't lokaal ken ik idd ook, maar wij mogen als we er op donderdag spelen wel altijd onze eigen bak meenemen. Op de donderdag regelt Jan Pet 't natuurlijk een beetje. Dan zie ik wel meer bluesbandjes met eigen spullen. Wel op eigen risico, want als een band z'n eigen zooi meeneemt en iedereen doof blaast, zie je aan Jan al dat-ie 't niet naar z'n zin heeft en dan gaat die band snel uit z'n inmiddels absurd grote band-database.

Yek1
7 oktober 2009, 00:33
Publiek in de Paap is helemaal tof.
Alleen het barpersoneel niet. Man, wat een arrogant zootje is dat.
En spelen met een limiter he, da's altijd wennen.

Dude
9 oktober 2009, 21:58
ik vond het echt te gek.... post het wel als we er weer staan, als het goed is worden we dr 4 keer per jaar weggezet vanaf nu.

succes rick, rock die ding !

rickert
9 oktober 2009, 21:59
Koel man, ze gaan inderdaad helemaal de coverbandjeskant op, die primetime-avonden. Gelukkig hebben ze om 20.30 nog tijd voor wat eigenwerk poprock:crazyhappy:. Na ons speelt ook een coverband.

Mitch
10 oktober 2009, 00:28
Nou, dat deden ze al volop, maar dat ze er nu ook eigen werk bands vóór programmeren op de zaterdag is wel nieuw voor mij. Met de geluidsman die we de vorige keer hadden zou dat eigenlijk onmogelijk moeten zijn, wat was die knoeier lang bezig zeg. De eerste geluidsman ooit die ik na afloop geen hand heb gegeven en vriendelijk heb bedankt.
Ik beloof niks morgen...

rickert
10 oktober 2009, 00:31
Ja wij zijn extra ingepland omdat ze ons wel mogen:D. Als wij de geluidsman hebben die we eerder hadden dan word het wel een makkie, anders fixt de drummert wel wat;) Tof als je zou kunnen!

Nielsje
10 oktober 2009, 10:56
Ik kom wel even langs, mits ik niet de enige ben natuurlijk :)

Anders Destium
10 oktober 2009, 16:15
Ik denk dat ik ook wel even langskom, mits het niet zo hard regent als vanmiddag!

rickert
10 oktober 2009, 16:18
Ik kom zeker, mits mijn gitaar mee mag!

Dude
12 oktober 2009, 20:01
en hoe was het dan ???

Anders Destium
12 oktober 2009, 20:49
Gezellig, zie hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=126989&page=3)