PDA

View Full Version : Uitbreidbaar 19'' case?



telecastermaster
3 oktober 2009, 15:06
Even een vraagje: bestaat er zoiets als een modulair 19" case systeem, zodat je je case van 4HE niet hoeft te verkopen als je je rack uitbreid van 4 naar 5HE?

Thx

kenx
3 oktober 2009, 16:08
Even een vraagje: bestaat er zoiets als een modulair 19" case systeem, zodat je je case van 4HE niet hoeft te verkopen als je je rack uitbreid van 4 naar 5HE?

Thx

Volgens mij niet, maar koop gewoon meteen een case die groot genoeg is. De overschot van de HE's die je niet gebruikt kan je gewoon toe maken met een plaatje.

dml
3 oktober 2009, 16:25
Yep, die bestaan. Het zijn plastic/ ABS/ whatever cases welke modulair opgebouwd zijn: boven- en onderzijde zijn altijd gelijk en de zijpanelen zijn altijd 3HE hoog. Een basiscase is dus 3HE hoog, wil je uitbreiden, dan heb je alleen maar twee extra zijpanelen nodig. Alleen weet ik het merk niet meer, ik dacht iets met "Eurocase" of zo. Of het merk überhaupt nog bestaat, betwijfel ik.

kenx
3 oktober 2009, 20:23
Yep, die bestaan. Het zijn plastic/ ABS/ whatever cases welke modulair opgebouwd zijn: boven- en onderzijde zijn altijd gelijk en de zijpanelen zijn altijd 3HE hoog. Een basiscase is dus 3HE hoog, wil je uitbreiden, dan heb je alleen maar twee extra zijpanelen nodig. Alleen weet ik het merk niet meer, ik dacht iets met "Eurocase" of zo. Of het merk überhaupt nog bestaat, betwijfel ik.

Is zoiets dan wel degelijk?

dml
4 oktober 2009, 03:07
Ik heb me verbaasd over de stevigheid. Ondanks het harde plastic, kon je er redelijk mee smijten. Op een punt laten vallen natuurlijk niet. Een molded SKB is misschien wat steviger (flexibeler).

Jedeel
4 oktober 2009, 10:43
Yep, die bestaan. Het zijn plastic/ ABS/ whatever cases welke modulair opgebouwd zijn: boven- en onderzijde zijn altijd gelijk en de zijpanelen zijn altijd 3HE hoog. Een basiscase is dus 3HE hoog, wil je uitbreiden, dan heb je alleen maar twee extra zijpanelen nodig. Alleen weet ik het merk niet meer, ik dacht iets met "Eurocase" of zo. Of het merk überhaupt nog bestaat, betwijfel ik.
Hoe gaat het dan met de voor- en achterzijden?
(Mijn voor- en achterzijde zijn nu 2 fixed deksels.)

Heynis
4 oktober 2009, 13:31
Of koop gewoon elke keer een case erbij. Dan blijft het geheel ook tilbaar.

vinni
4 oktober 2009, 20:58
http://cpcases.se/product.asp?productid=11&count=1

Vinni

dml
7 oktober 2009, 00:25
http://cpcases.se/product.asp?productid=11&count=1

Vinni

Juist!! Deze bedoelde ik!!

Jedeel
7 oktober 2009, 00:44
http://cpcases.se/product.asp?productid=11&count=1

Vinni
Zie ik het nu goed: de verschillende (x-HE-)cases zijn stapelbaar/aan elkaar geklikt?

vinni
7 oktober 2009, 01:20
Dat klopt....

Vinni

Jedeel
7 oktober 2009, 13:09
Dat klopt....

Vinni

Dus samenvattend (ff checken of ik het nu goed begrijp);
als je een kast heb van 3 x 4 HE dan heb je niet alleen 1
onderplaat en 1 bovenplaat, maar ook 2 x 2 "tussenplaten"?

vinni
7 oktober 2009, 15:28
PDF file al gelezen?

Vinni