PDA

View Full Version : richwood re 129



erinus
2 oktober 2009, 21:58
Hey iedereen ... weet er mss iemand waar ik deze gitaar goedkoop kaan krijgen ? Een aanbieding of zo .
Alvast bedankt

nickofzo
2 oktober 2009, 22:34
die worden voor zover ik weet niet meer gemaakt, er staat er hier toevallig nog 1 :D hij is zwaarder dan de echte les paul:O

Quicksilver
2 oktober 2009, 22:36
Ja, hier in Musselkanaal staat er één bij de Eurodisc. RE-129-BK, fijne pickups hoor! www.eurodisc.info

€270,-

Weet niet of hij er nog staat, moet je maar even bellen. :ok:

erinus
2 oktober 2009, 22:46
eigenlijk zit t zo ... Ik wil graag een electrische gitaar ... lieft een les paul model... Ik heb maar wat rondgezocht op internet en richwood was prijs /kwaliteit wel OK .
Welke zouden jullie mij aanraden ...
liefst niet te duur en ook niet afkomen van ... Ik zou nog even doorsparen en inneens een echte kopen ... Ik ben een huisje aan het bouwen dus kan de centjes goed gebruiken:)... heb ook nog niet veel ervaring met electrische gitaar dus ....
Alvast bedankt

Quicksilver
2 oktober 2009, 23:40
eigenlijk zit t zo ... Ik wil graag een electrische gitaar ... lieft een les paul model... Ik heb maar wat rondgezocht op internet en richwood was prijs /kwaliteit wel OK .
Welke zouden jullie mij aanraden ...
liefst niet te duur en ook niet afkomen van ... Ik zou nog even doorsparen en inneens een echte kopen ... Ik ben een huisje aan het bouwen dus kan de centjes goed gebruiken:)... heb ook nog niet veel ervaring met electrische gitaar dus ....
Alvast bedankt

Ik denk dat het een prima beginnersgitaar is, ik vond de kwaliteit subliem voor die prijsklasse. Wat wil je graag gaan spelen dan? Wat voor muziek?

mrweird
2 oktober 2009, 23:55
Ik heb d'r hier 1tje staan. Ik heb een andere LP in bestelling. Als die andere binnen is en aan m'n verwachtingen voldoet gaan de RW eruit.
't is d'r eentje met GFS crunchy pat brug humbucker, graphtech zadels en gevlakte frets omdat bij aankoop 1 fret te laag was, wat vaker met die Richwoods voorkomt is mij een keer verteld. De bespeelbaarheid van de hals is hierdoor super, lekker laag.

erinus
3 oktober 2009, 09:23
ik wil wat rock,metal ... en (rock)-blues gaan leren ...
Onder welke naam maken ze deze gitaren nu dan ?En weet iemand hem in aanbieding staan mss ? Of moet ik hem 2dehands gaan zoeken ?

erinus
3 oktober 2009, 10:14
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/20330115/ELEKTRISCHE_GITAAR_RICHWOOD_RE_125_les_paul.html

wat denken jullie hiervan ?

mrweird
3 oktober 2009, 10:18
Ziet er prima uit, zelfs te samen met een flutversterkertje nog wel.

Blend
3 oktober 2009, 10:26
Haha, geweldig, dat versterkertje gebruikt een bevriende band van mij juist als zangversterker, en dat gaat prima :ok:

Maarrehm, merken als Vintage niet wat voor je? Ook goede prijs/kwaliteit verhouding, maar geen idee voor hoeveel die 2ehands te krijgen zijn eerlijk gezegd, gewoon ff goed marktplaats.nl in de gaten houden.

erinus
3 oktober 2009, 15:36
IK ben de richwood juist gaan halen en hij ziet er prima uit ...ik heb al wat geprobeert en ik heb iets ontdekt ...
Ik kreeg steeds een storing op mijn oud versterkertje en deze is nu trouwens nog ... bij die versterker die ik bij de RW heb gekregen is dit niet het geval ...

Dus ligt die storing dan aan de versterker ...?

Die van mij is een kustom dart 10

mrweird
3 oktober 2009, 17:37
Uhmmm is wel logisch ja.. Als versterker A stoort en versterker B niet dan is A stuk.. :D toch?
Enfin, tijd voor foto's vin ik...

erinus
3 oktober 2009, 18:24
Het zijn de fotos van het zoekertje dat ik hiervoor heb gepost ...weet niet echt hoe ik fotos hier moet zetten vandaar ...
die custom heb ik net gekocht dus kvindt het nogal raar .Het zal wss wel de aarding zijn maar om de ene versterker mss iets meer te horen ... bwa maakt al nie uit ...