PDA

View Full Version : Behringer v-amp setup



mattihafler
1 oktober 2009, 15:54
Hey,

Ik ben op zoek naar een goedkope oplossing om thuis gitaar te spelen.
Tijdje zitten te denken over een goedkoop versterkertje...maar neemt toch weer iets teveel plek in.

Nu kwam ik een v-amp 2 van behringer tegen...redelijk prijsje enzo..dus das mooi.

Nu heb ik hiervoor ooit een Line 6 ux 1 gehad. Die kon ik direct aansluiten op mijn computer en...belangrijker nog.... direct op mijn JBL spot.
Dus geen versterker ertussen maar gewoon direct via n mini-jack op mn boxen aangesloten.

Iemand die weet of dit bij de v-amp 2 ook zo het geval is?
Of bij de line 6 pod 2.0 want ga er even gemakshalve van uit dat dit hetzelfde werkt...

Alvast bedankt!

arcane
1 oktober 2009, 17:56
De vamp-2 heeft geen usb aansluiting. Je kunt er wel computerspeakertjes aanhangen. die moeten dan uiteraard wel een eigen versterkertje hebben.

harrie-beton
1 oktober 2009, 18:47
de v-amp heeft geen usb wel midi om hem te programmeren. Het is een kloon van de eerste generatie pod. De pod 2.0. Wel 16 bits stereo en prima voor thuis. De pod 2 is niet zo duur meer en ruist minder. De podxt was de opvolger en deze is op te vatten als een losse uitvoering van de ux. De ux studio die er nu is werkt net zo als de pod x3. Dat is weer de opvolger van de podxt.
Er is ook de pocket pod, ook niet zo duur en wel met usb.

mattihafler
1 oktober 2009, 20:20
Dus hier: http://www.jbl.com/NL-NL/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=JBLSPOTEU

kan ik m niet op aan sluiten die V-amp?

harrie-beton
2 oktober 2009, 08:38
Jazeker kan dat. Wel met een verloop stekker want de uitgang is jack en deze jbl is mini jack.

Vooral in nachtelijke uren is een v-amp ook handig met koptelefoon.

mattihafler
2 oktober 2009, 10:06
Super!

ik zal ook vooral met koptelefoon gaan spelen schat ik zo...maar mocht ik m op de jbl aan willen sluiten dan kan dat dus.

Thnx!