PDA

View Full Version : Patches Boss GT-Pro



jverbeek
1 oktober 2009, 11:54
Hoi allemaal,

Ik zie dat er steeds meer Boss GT-Pro gebruikers komen. Wat ik echt mis is een bilbiotheek met patches voor deze effectenbak. In tegenstelling tot Line6, is er voor de Boss maar weinig te vinden.

En aangezien mijn talent nou eenmaal niet ligt bij het ontwikkelen van mooie geluiden hierbij de vraag aan een ieder om zijn patches hieronder te posten.

Ik ben benieuwd naar jullie respons.

Greetz Jeroen

JER00N
1 oktober 2009, 13:23
Op www.bossgtcentral.com/forum is er wel een Patch-exchange: http://www.bossgtcentral.com/dm/ (inloggen met guest:guest). Hier staan patches voor de GT-5 t/m GT-10. Of deze ook werken met de Pro weet ik alleen niet. Maar er is sowieso een forum voor de GT-Pro, wellicht dat daar meer te vinden is.

Echter vraag ik me altijd af in hoeverre het handig is om andermans patches te gebruiken. Iedereen gebruikt weer een andere gitaar, versterker, speelt anders etc. dus wat bij de een geweldig kan klinken, klinkt bij jou misschien voor geen meter. Dus ik zou toch maar zelf aan de slag gaan, uiteindelijk zul je toch moeten weten hoe het ding werkt zodat je je eigen sound kan finetunen.