PDA

View Full Version : Roadkill (Metal) zoekt gitarist ( Zuid Holland )



Verdooren
1 oktober 2009, 11:49
Roadkill zoekt nieuwe gitarist !

Let op !! Herhaalde oproep ivm technische problemen met het e-mail adres van de band. Dus wij verzoeken gitaristen die eerder geinteresseerd waren, nogmaals te mailen, want ons e-mail adres was niet te bereiken ten tijde van de vorige oproep !!!
--------------------------------------------------------------------------

De Zuid Hollandse metalband ROADKILL is op zoek naar een solo gitarist. We hebben wat eisen maar ook heel wat te bieden.

Wat wij zoeken in onze nieuwe gitarist is het volgende.....

100% inzet, voornamelijk gewoon je partijen kennen en aanwezig zijn tijdens oefenen en optredens. Als je muziek schrijft, is dat een voordeel maar geen must...

Je voorliefde moet in de Heavy Metal liggen. Betekent niet dat we éénkennig zijn maar wat we doen is wel gebaseerd op NWBHM / Heavy Metal

Leeftijd is onbelangrijk maar 14 jaar oud gaat niet werken. Roadkill is tussen de 30 en de 45 jaar oud, ben je 23 en zie je t zitten?? geen probleem !!

Het is prettig als je in Zuid Holland woont en je eigen vervoer en apparatuur hebt.

Het is ook belangrijk dat je geen beginner bent en wat podiumervaring hebt.

We hebben dus ook heel wat te bieden.....

We hebben een eigen oefenruimte in Rotterdam (Spaanse Polder) Met een enorme opslag voor onze gear

We hebben al het materiaal klaarliggen voor een nieuwe full length cd, dus stap in en speel maar meteen mee op t plaatje!!

Tourtje dit jaar/ begin volgend jaar in t vooruitzicht en volgend jaar waarschijnlijk met n gerenommeerde band op pad.

Natuurlijk ons eigen jaarlijkse festival : ROADGRILL.

In principe stap je in een gespreid bedje en als je zin hebt in een flinke portie metal en een hoop lol moet je vooral langskomen om een paar nummers mee te spelen....

Meer info en muziek op op :
www.myspace.com/roadkillheavymetal
www.roadkillmetal.hyves.nl
www.roadgrill.hyves.nl
www.roadgrill.nl

Mail naar : info@roadkill.nl :zz:

Nogmaals : het e-mail adres werkt nu goed, maar ivm technische problemen was het e-mail adres niet te bereiken ten tijde van de vorige oproep !!! Dus wij verzoeken gitaristen die eerder geinteresseerd waren, nogmaals te mailen !

FNaRK
1 oktober 2009, 19:00
ghehehe

zal ik gewoon eens reageren :seriousf:

Rinze
1 oktober 2009, 19:34
ghehehe

zal ik gewoon eens reageren :seriousf:

Ik wilde je al naar voren schuiven :hippie:

Les Paul R8
1 oktober 2009, 19:55
ghehehe

zal ik gewoon eens reageren :seriousf:

En hoe ga je je dan noemen? FNaFNaRK? Of kNownAsRoadkillAgain (NARA) :)