PDA

View Full Version : Even iets opgenomen, mening gevraagd!



driesp
30 september 2009, 20:37
Hallo iedereen!

Heb even de live versie van de solo van 't nummer highway to hell uitgedokterd. Omdak ik hem niet direct vond in tablatuur vond ik het een goeie gelegenheid om m'n gehoor wat te trainen. Ik speel nu een een maand of 10 gitaar. Het is opgenomen met m'n epi les paul, de gibson ligt thuis.

laat eens weten wat jullie er van vinden, kritiek is welkom !

LINK: http://soundclick.com/share?songid=8161970

groetjes!

kenx
30 september 2009, 20:52
Zeker goed gedaan voor iemand die 10 maand speelt!

Keep up the good work ;)

driesp
30 september 2009, 20:55
Zeker goed gedaan voor iemand die 10 maand speelt!

Keep up the good work ;)

Als er meer kritiek is en dingen waaraan ik kan werken hoor ik het graag !

beruk
30 september 2009, 21:04
Gitaarsound dik in orde,
Solo ook goed (is natuurlijk een chuck Berry classic).
Zonder metronoom oid gespeeld? : het tempo is niet zo vast. Da's een aandachtspuntje

driesp
30 september 2009, 21:15
ja daar moet ik denk ik aan werken, maar met metronoom oefenen, of over nummers spelen, heeft dat het zelfde effect? ( ritme aanleren ) of is een metronoom stukken beter?

groeten!

pasqual
30 september 2009, 22:52
nou...voor iemand die pas 10 maanden speelt? goed hoor! timing kan misschien wel beter maar je weet de tonen in ieder geval goed te raken en daar schort het vaak aan bij beginners. maar of je nu met een metronoom of met de cd meespeelt maakt voor het oefenen niet zoveel uit qua timing. maar als je oefent zonder begeleiding is zo'n metronoom wel handig, vooral als je later op snelheid gaat oefenen. maar eerst maar eens gevoel en techniek.

groeten Pasqual.

Megadeth22
30 september 2009, 22:54
Je speelt 10 maanden gitaar en je hebt al een Gibson? Nice :supercool:

driesp
30 september 2009, 23:37
ja, heb een erg goedkoop beginnerssetje gekocht in het begin. En dan stap per stap verbeterd. Nu weet ik wel dat ik er voor ga, en niet direct zal stoppen met spelen. Dus dan kan je zowel direct iets "goeds" kopen, in plaats van telkens een stapje hoger te gaan, is imo verloren geld dan.