PDA

View Full Version : Kleine recensie, omdat ik het haar gun



Don Capo
30 september 2009, 15:50
http://do69.files.wordpress.com/2009/05/eva-de-roovere.jpg

En nu weer een echte vrouw!


Ik krijg voor mijn verjaardag kaartjes voor een theatertoer van haar. Kende haar vaag van een of ander rapnummertje met weinig potentie. Afgelopen maandag dus zonder al te veel verwachten direct uit school naar de kleine komedie gegaan. Ik moest nog even op mijn vriendin wachten die wat later uit haar werk kwam dan normaal. biertje gedronken op de trap binnen en me heerlijk gaan vergapen aan het publiek dat binnenstroomde; duidelijk theaterpubliek, en hoe ouder ik word, hoe meer ik er verdomme op ga lijken (baard incluis).

Kwart over acht komt mijn vriendin buiten adem naast me staan en lopen we direct door naar binnen. De Kleine Komedie is klein, dus het duurde maar even voordat iedereen zat. Licht uit, band op, spot aan....

Ingrediënten:
1 x toetsenist
1 x Altsax
1 x Drummert
1 x zogenaamd bloednormaal, dertien in een dozijn meisje (wel met een leuk topje aan)

Goed mixen...

Een van de mooiste concerten die ik ooit heb gezien. Ontroerend, muzikaal maar vooral heel mooi. Ze wist hem, als in de gevoelige snaar, precies te raken. Naast haar ongelofelijke vocale talent, duidelijk klassiek geschoold, speelde ze klarinet, piano, mondharmonica en gitaar. Haar band was echt extreem goed. Kan er weinig anders van zeggen. Haar naam... Eva de Roovere, hoe een bloednormaal, dertien in een dozijn meisje je hart in anderhalf uur kan stelen.

Chocola
30 september 2009, 23:53
Klinkt goed, als ze hier eens in de buurt speelt zal ik zeker kijken :).

Hoe heet de band?

barno
1 oktober 2009, 00:12
in Vlaanderen erg bekend hoor, goede zangeres idd

Don Capo
1 oktober 2009, 08:24
Hoe heet de band?

Eva de Roovere, de band heeft, zover ik weet, geen naam.