PDA

View Full Version : BehringerV-AMP v.s. POD van V 6 spaar 400piek!



robbo
24 december 2001, 17:54
WAT zijn hier de verschillen??
ik heb De POD uitgeprobeerd klonk echt wel vet wat ik hoorde,maar daar is mijn geldbuidel its te mager voor..
toen zag ik op het WWW de V-AMP van Behringer. de specs vergeleken .... en het lijkt het zelfde aparaat te zijn!!!
OF niet!! wie weet hier meer van.
ROBBO

anoniem
20 januari 2002, 00:25
Is zeer zeker de moeite waard vooral in combinatie met bijbehorende software.

poeyerke
20 januari 2002, 14:07
Ik zit ook te twijfelen tussen een aantal van die apparaten (v-amp, pod, j-station).

Ik hoor heel veel goede dingen over de v-amp, en binnenkort komt de v-amp versie 2 uit. Zowel als gratis update voor de huidige v-amp en als nieuw apparaat. De prijs blijft hetzelfde.

wanneer de v-amp 2 uit is ga ik die vergelijken met de pod2 en de j-station. Het enige voordeel wat ik nu heb kunnen ontdekken van de pod t.o.v. de v-amp is dat de pod een metalen behuizing heeft, maar daar betaal je dan ook een paar keer zoveel voor.

Noctiis
20 januari 2002, 17:20
die V-amp word door een vriend van mij gebruikt (speelt blackmetal in een redelijk bekende band uit Duitsland, en nee het is niet Mystic Circle), en hij vind m stukken beter dan die POD (ook prijsverschillen meegerekend enzo).
Heb zelf pas 1 keer op gespeeld, vond m wel lekker... De POD helaas nog nooit bespeeld

anoniem
20 januari 2002, 21:56
Ik heb de POD, V-AMP en J-Station uitgebreid geprobeerd. De J-Station viel als 1e af, alles klonk veel te modderig, vooral cleane geluiden. De POD klonk wel goed, maar vooral clean klonk de V-AMP veel beter. De scheurgeluiden vond ik vergelijkbaar. De effecten van de V-AMP waren ook nog eens veel beter! Kortom: uiteindelijk heb ik de V-AMP gekocht, puur omdat ik hem beter vond klinken, en niet in 1e instantie vanwege het geld. Maar die 450,- is mooi meegenomen... (en bij de V-AMP zit ook nog een draagtas en voetschakelaar extra!)