PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Langer posts op off topic zichtbaar houden graag!



Anders Destium
29 september 2009, 00:36
Als jullie me nog niet kennen: ik ben Anders Destium, Destroyer of Worlds. Om te starten ben ik al een tijd enorm te spreken over de moderatie alhier, dat is weleens anders geweest ;) Over het algemeen ben ik een bedachtzame doch kritische poster op dit forum en absoluut niet de blater die mensen van me maken. Vandaar ook de onderstaande suggestie:

Zo nu en dan ben ik op zoek naar topics, waarbij ik niet 123 meer weet hoe ze heetten maar die ik wel interessant vond/vind. Dat kan van alles zijn: van de "wat heb je vandaag in je prullenbak gevonden" tot de "vandaag heb ik God gezien, maar hij herkende me niet" topics. Een aantal van die topics gaan ook over hobby's rond het forum zoals bijvoorbeeld motorrijden, architectuur, fotografie enz. Dat zijn vaak waardevolle topics, die met de huidige structuur zo nu en dan geheel uit het zicht verdwijnen. Daarom wil ik graag voorstellen om het aantal topics dat zichtbaar is binnen off topic te verdubbelen. Misschien een ideetje?

RoelTM
29 september 2009, 10:23
Dat kun je zelf toch instellen (onderaan het scherm in Off Topic)?

Of begrijp ik je probleem nu niet?

Bram+
29 september 2009, 10:34
Zodat je minder hoeft te bladeren bedoel je? Ik bedoel: je kunt wel per pagina 100 posts in plaats van 20 doen, daar zou ik ook geen moeite mee hebben, maar om die oudere threads te vinden, kun je ook gewoon even bladeren toch? Als je bang bent dat je een bepaalde thread uit het oog verliest, kun je ook even een abonnementje erop nemen toch?

bert k
29 september 2009, 10:44
Ik geloof dat RoelTM een punt heeft. Ik ben er ook wel eens ingetrapt, maar onderaan kan je idd instellen hoever je terug wil kijken. Alle posts van OT (of welk forum dan ook) zijn gewoon benaderbaar. Beetje vreemde functie, maar ja, zo gaat dat.

HaroldA
29 september 2009, 10:46
Tip: Google!

Zoek maar eens op "site:gitaarnet.nl/forum <zoekterm>" en als je de titel van het onderwerp kent: "site:gitaarnet.nl/forum intitle:<zoekterm>"

Bram+
29 september 2009, 10:50
Op die fiets. Dat kun je inderdaad ook instellen onder gebruikersinstellingen > opties. Ik vond het al zo'n gek verhaal.

RoelTM
29 september 2009, 11:15
Ik geloof dat RoelTM een punt heeft. Ik ben er ook wel eens ingetrapt, maar onderaan kan je idd instellen hoever je terug wil kijken. Alle posts van OT (of welk forum dan ook) zijn gewoon benaderbaar. Beetje vreemde functie, maar ja, zo gaat dat.
Dat bedoel ik ja. Zo staat het 'riffcontest' forum ingesteld op topics van de afgelopen dag... :dontgeti:

Daan_B
29 september 2009, 14:27
Dat bedoel ik ja. Zo staat het 'riffcontest' forum ingesteld op topics van de afgelopen dag... :dontgeti:

Dat is inderdaad gruwelijk vervelend, heb er nog nooit een kijkje kunnen nemen..

Dancing Lobster
30 september 2009, 01:12
Gewoon een abonnementje nemen op die topics, en ze zijn zichtbaar bij je gebruiksinstellingen :)

RoelTM
30 september 2009, 10:33
Dat is inderdaad gruwelijk vervelend, heb er nog nooit een kijkje kunnen nemen..

Onderin beeld kun je dat gewoon instellen hoor, de zichtbare posts.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/30/1254292207-20.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1972582.html)

Hiro
6 november 2009, 09:33
En hoe zit dat met de rest van de topics, iedere keer als ik een topic bekeken heb, zet hij de rest oook op gelezen zodat ik niet in een oogopslag kan zien welke ik al gezien heb of niet, dit is behoorlijk irri.

Kan ik dit ook instellen of is dit een fout op t forum, wat hopelijk ooit opgelost word.

bat
6 november 2009, 09:47
En hoe zit dat met de rest van de topics, iedere keer als ik een topic bekeken heb, zet hij de rest oook op gelezen zodat ik niet in een oogopslag kan zien welke ik al gezien heb of niet, dit is behoorlijk irri.

Kan ik dit ook instellen of is dit een fout op t forum, wat hopelijk ooit opgelost word.
Da's bijzonder, ik heb het in ieder geval niet.

RoelTM
6 november 2009, 10:29
Bij mij staan heel veel topics juist op ongelezen terwijl dat niet zo is.

Niet bepaald een stabiele toevoeging aan het forum dus. :makeup:

j3r03n
6 november 2009, 14:47
Tip: Google!

Zoek maar eens op "site:gitaarnet.nl/forum <zoekterm>" en als je de titel van het onderwerp kent: "site:gitaarnet.nl/forum intitle:<zoekterm>"

Met google kun je niet zoeken in offtopic. Aan een kant jammer, aan de andere kant maar goed ook ;)

Verder: bladeren, meer topics per pagina en bovenal abonnementen werken allemaal super :ok: