PDA

View Full Version : Zelfbouwmoderator en de baby



G.G.
28 september 2009, 16:44
Sinds mei 2009 ben ik om precies te zijn 1x ingelogd. Door de drukte op het werk merkte ik dat ik maximaal tijd aan de kleine wil besteden (en moet besteden) Het ventje heeft best wel wat tijd nodig vanwege een aandoening waar hij wel overheen gaat groeien... maar hoeveel maanden dat nog gaat duren....?

Ik merkte dat ik af en toe best wel een paar minuutjes de tijd had om in te loggen, maar je doet het toch niet. Waarom niet?

Omdat je bij wil blijven en je mod-werk serieus wilt doen (en deels de schaamte dat je het niet kan doen zoals je wilt doen). Ik zou het mod-gebeuren heel graag blijven doen, maar kan het nu gewoon niet zo doen als dat ik zou willen. Ik ben nu te vaak en te lang afwezig en niemand kan op me bouwen. Met de kleine gaat het steeds beter, en binnenkort draadloos internet op de laptop, dus ik kan naast zijn kamertje af en toe eens inloggen als ik steeds heen en weer moet lopen (dit stukje tekst hierboven koste al bijna 20 minuten omdat ik 5x 2 trappen op en af moest om hem in slaap te krijgen). Heb geen flauw idee hoe het hier geweest is en of Jan zich in het digitale zweet heeft moeten werken, sorry Jan.

Ik zal ook een linkje naar de mods plaatsen zodat zij ook weer bijgepraat zijn. Mogelijk moet er iemand bij (of is er ondertussen al iemand bij gekomen.

Nog even een plaatje van de "kleine boosdoener" die het helemaal waard is.

http://img132.imageshack.us/img132/9120/p1020181u.jpg (http://img132.imageshack.us/i/p1020181u.jpg/)

Van Dattum
28 september 2009, 16:55
We hebben je hier wel gemist :makeup:

Maar wat een mooi mannetje zeg!!

Hedge
28 september 2009, 16:57
Kijk, dat is een leuk kereltje.

Kakihara
28 september 2009, 17:02
Hey G.G.,

Ik geloof dat niemand het je kwalijk neemt dat je meer tijd doorbrengt met je kleinste en minder met het modereren. Bovendien valt er hier weinig te modereren, allemaal volwassen en beschaafde mensen alhier ;)
Wat heeft die kleine trouwens een coole blik in zijn ogen :)

barno
28 september 2009, 17:10
yep, kwestie van prioriteiten stellen, en jij kiest de juiste.
idd, zoals kakihara het zegt, bij mijn weten valt hier eigenlijk nooit een onvertogen woord - een oase van rust en common sense op het forum :)

Noid
28 september 2009, 17:11
Hee GG, herkenbaar "dit stukje tekst hierboven koste al bijna 20 minuten omdat ik 5x 2 trappen op en af moest om hem in slaap te krijgen", uit ervaring kan ik je vertellen dat deze fase ook weer (relatief snel) voorbij gaat :) Geniet van de kleine en m.b.t. het moddereren vind ik het klasse dat je dit zo toelicht.

Rinze
28 september 2009, 18:46
Mooi kindje GG! En schuldig voelen is nergens voor nodig. Prioriteiten stellen is heel gezond.

JeroenSchaaf
28 september 2009, 18:50
He GG goed dat je weer wat post! en prachtig kind! :cheerup:

Ike57
28 september 2009, 18:59
Heb geen flauw idee hoe het hier geweest is en of Jan zich in het digitale zweet heeft moeten werken, sorry Jan.

We hebben geen kind gehad aan Jan. Wat dat betreft hebben wij het hier rustiger dan jij thuis :D
Hou jij je maar lekker bezig met de kleine.


Bovendien valt er hier weinig te modereren, allemaal volwassen en beschaafde mensen alhier ;)


Houen zo !!


Hee GG, herkenbaar "dit stukje tekst hierboven koste al bijna 20 minuten omdat ik 5x 2 trappen op en af moest om hem in slaap te krijgen", uit ervaring kan ik je vertellen dat deze fase ook weer (relatief snel) voorbij gaat :) Geniet van de kleine en m.b.t. het moddereren vind ik het klasse dat je dit zo toelicht.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat er een andere fase achteraan komt waarbij je thuis de moderator moet/kunt uithangen. (heb er zelf 3 stuks van rondom de twintig)

barno
28 september 2009, 19:07
Uit ervaring kan ik je vertellen dat er een andere fase achteraan komt waarbij je thuis de moderator moet/kunt uithangen. (heb er zelf 3 stuks van rondom de twintig)

tussen baby en de periode van ike75 zit er ook een periode waarin je vooral dictator moet zijn hoor :)

Rinze
28 september 2009, 19:20
tussen baby en de periode van ike75 zit er ook een periode waarin je vooral dictator moet zijn hoor :)

Uhuh uhuh...

Kakihara
28 september 2009, 19:22
tussen baby en de periode van ike75 zit er ook een periode waarin je vooral dictator moet zijn hoor :)

En 't is knap lastig afkicken van dat dictatorschap ... :soinnocent:

Yoshida
28 september 2009, 20:08
En 't is knap lastig afkicken van dat dictatorschap ... :soinnocent:

He de titel is Mod en geen God :)

Flauw natuurlijk, maar als wij gitaren kunnen modden waarom dan niet ons gedrag op het forum. Die kleine is het meer dan waard - je hebt er langer op gewacht dan het een gemiddeld lid zou duren om een project te voltooien. ;)

Als niet-vader wens ik je veel rustige nachten toe, en veel plezier met je mini-me. Het echte leven gaat altijd voor, met name familie. Gelukkig beseft iedereen dit hier anders zou het al snel een zooitje worden.

Dancing Lobster
28 september 2009, 20:09
Hij is cuteee :D
Mja zoals eerder gezegd, je kleine is veel belangrijker dan dit forum, niks om je schuldig over te voelen ;). Veel geluk en plezier nog met dat 'mooie stukje natuur' :ok:

oknarb180
28 september 2009, 21:45
Hey G.G.

Mooi kereltje man! Ik begrijp wat je bedoeld, niets is belangrijker dan je kind(eren)!!!
Ik zal zeker niet de enige zijn.
Moeilijke maar goede keus heb je gemaakt, joh.
De tijd komt vanzelf wel weer.

vr.gr.

Branko

Valoosj
28 september 2009, 21:51
En 't is knap lastig afkicken van dat dictatorschap ... :soinnocent:

En besef dat maar goed :sneaky:


(er moet toch één jonge 20-er jouw mening ondersteunen ;))


Joris, tof dat je nog eens op het forum geraakt, en geniet van je kleine. Hij ziet er echt een leuk kereltje uit.

Woml
28 september 2009, 23:35
Ja, als ik zo word aangekeken zal ik wel twee keer nadenken voor ik me hier ga misdragen... ;)

G.G.
29 september 2009, 17:43
Thanx jongens, voor het begrip. Ik probeer mijn tijd wat beter te plannen, want het forum is toch wel heel erg leuk.