PDA

View Full Version : FX op V-amp2 zijn ze een beetje goed? wah wah???



Nocki
3 april 2003, 21:55
hoi de effecten op de v-amp 2 zijn die ene beetje goed?
hoe is de wah wah enzo.
ik ga m kopen en een midi pedaal heb ik al. is het wat???

Nocki

ijzerbroot1
4 april 2003, 08:35
Ja wat zal ik zeggen. Ik heb er ook een en voor het geld mag je niet klagen denk ik. Klinkt allemaal heel erg netjes. Tip: lees heel goed de gebruiksaanwijzing en dan vooral hoe je dat ding aan moet zetten. Doe je dat niet dan brandt ie door.

Nocki
4 april 2003, 08:41
hee das leuk heb ik al 3x een topic gestart over dit ding en nu pas hoor ik dit.
hoe moet je m dan aanzetten?
en hoe gebruik jij m ijzerbroot?

Nocki

ijzerbroot1
4 april 2003, 10:32
Eerst de stroomkabel erin, dan pas de adapter in het stopcontact. Niet andersom, daar kan dat ding niet tegen. Een simpele aan en uit knop was zeker teveel gevraagd.
En ik gebruik dat ding vooral als oefenbakkie. Gitaar inpluggen, koptelefoon erin en gaan.

A3
4 april 2003, 13:13
ja das waar, het is echt belachelijk dat dat ding geen aan/uit knop heeft. Voor de rest wel een tof apparaatje, met een beetje nadelen maar voor de prijs echt wel goed!!!

xystus
7 april 2003, 18:12
Hoe istie in vergelijking met de PodII / PodXT? En dan vooral de rectifier en noisegate vergelijking..

ijzerbroot1
10 april 2003, 22:20
Zelf weet ik dat niet, maar voor het geld, nogmaals, mag je echt niet klagen......

hoofd
10 april 2003, 22:49
Op 2003-04-07 18:12, schreef xystus:
Hoe istie in vergelijking met de PodII / PodXT? En dan vooral de rectifier en noisegate vergelijking..


Bij een beetje goede gitaarzaak ken je ze allebij uitproberen (ik heb ze uitgetest bij Dirk Witte in Amsterdam, en met de prijs/kwaliteit verhouding ben ik toch op de V-amp 2 uitgekomen (150 euro, pod 2 is 300 euro).

zjanke
12 april 2003, 22:10
Ik heb ook zo'n ding, leuk ding voor het geld (=grootste voordeel, hier en daar al gezien voor minder dan 140€) noise gate is erg nodig, want zonder sist en kraakt ie verschrikkelijk. Met een midikabeltje en een fatsoenlijke geluidskaart kun je via de volgende links heel veel doen. (De manier van instellen werkt ook veel gemakkelijker als op het apparaat zelf.)

http://home.swbell.net/bfalch1/indexContenta.html

http://www.v-amp.com/1_products/prodindex.cfm?mid=1&smid=1&id=V-AMP2&lang=eng

ander nadeel is dat je bij het schakelen tussen je pre-sets een korte stilte hebt (halve seconde), dus solo's is effe goed mikken....

Maar voor thuis, zeker een aanrader!