PDA

View Full Version : Bugera V-22



timkermans
27 september 2009, 15:10
Weet er al iemand deze staan in Benelux? Lijken overal ter wereld goeie referenties te krijgen ...

http://ecx.images-amazon.com/images/I/519-kV1SULL._SL500_AA280_.jpg

Wim Vdb
27 september 2009, 15:27
Ik was pas bij Van Gorp muziekwinkel in Roosendaal, en daar raden ze mij deze versterkers van "Bugera" af, ziet er allemaal zeer netjes uit en zeer goedkoop maar de kwaliteit laat de wensen over vertelde de verkoper.

timkermans
27 september 2009, 16:36
En heb je hem gevraagd of hij er al op had gespeeld?

Regel 1: Nooit verkopers vertrouwen
En ik weet dat uit ervaring , want ik heb in de verkoop gezeten... :-p

caliban
27 september 2009, 17:55
Regel 1: Nooit verkopers vertrouwen

Die zin is een sticky waard.

timkermans
28 september 2009, 16:35
Regel 2: Vertrouw enkel op uw oren en op die van uw Leerkracht (indien hij een ECHTE referentie is)...

Wat ik eigenlijk wou zeggen is: Een verkoper die een produkt afraadt dat hij nog nooit gezien, gevoeld of getest heeft, en waarbij hij enkel vertrouwt op de reputatie van dat merk in een ander marktsegment, is een verkoper die je niet moet vertrouwen. Als je die amps afrekent op de kwaliteit van Pro-Audio stuff die Behringer (=Bugera) 5 tot 10 jaar terug maakte, ben je compleet de bal aant misslaan, Want de produkten van Behringer zijn niet meer wat ze geweest zijn (IN DE POSITIEVE ZIN). Ik heb de laatste 5 jaar zelf geen problemen gehad met Behringer en zijn produkten. Alleen maar lof van deze kant....

My point being: TESTEN TESTEN TESTEN...

Dusss.... Weet iemand er eentje ergens staan?

GRTZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Wim Vdb
30 september 2009, 21:35
Ja, de verkoper zei dat er al een heleboel modellen terug waren gekomen van klanten voor herstel (snel brokken). Heb de raad dan maar opgevolgd en de London City Bulldog amp getest en gekocht. Ben nog wel van zin een Bugera Cab te kopen!

timkermans
2 oktober 2009, 17:24
En welke winkel was dat? Ik heb ze namelijk nog niet in veel winkels gevonden... Die oudere wel (De 5150 cloon) , maar de nieuwe V5 , V22 en V55 nog niet...

Weet iemand ze staan?

GRTJs

Madcow
2 oktober 2009, 17:32
Ze klinken leuk maar gaan geen 2 maanden mee.


Klote merk. Blijf er ver van uit de buurt. (ik heb er zelf eentje gehad voor 2 weken.)

remmiedepemmie
2 oktober 2009, 17:45
En welke winkel was dat? Ik heb ze namelijk nog niet in veel winkels gevonden... Die oudere wel (De 5150 cloon) , maar de nieuwe V5 , V22 en V55 nog niet...

Weet iemand ze staan?

GRTJs

Misschien bij Peter Verspuy in Rotterdam.

http://www.peterverspuy.nl/

Orbis
2 oktober 2009, 19:08
Thomann verkoopt ze toch niet meer omdat er teveel klachten over waren en ze te snel stuk gingen? Ik heb er zelf nog nooit op gespeeld, maar met zulke verhalen zou ik wat terughoudend zijn richting het merk.

budje
2 oktober 2009, 19:34
Ik kan er niets aan doen, maar ik lees alleen maar vage verhalen... Iemand echte argumenten? Waarom ging ie twee maanden mee? hebben we alleen via via gehoord dat ze slecht zijn? (als ex verkoper kan ik je garanderen, iedereen heeft van elk product gehoord dat ze slecht zijn!)

Kom op, even iets meer moeite!

DVBAS
2 oktober 2009, 19:54
Ik bezoek vaak amerikaanse gitaarfora, waar ik veel te horen (lezen eigenlijk) krijg dat hoewel Bugera in hun beginfase povere kwaliteit afleverden, ze vandaag de dag een zeer interessant goedkoper alternatief zijn.

De fout met die plastic clip die doorbrandde schijnt al lang opgelost te zijn, en de klank die ze produceren is naar mijn mening lang niet mis (ik ben wel niet zo objectief hierover, omdat ik ze alleen maar in soundclips gehoord heb en nog nooit zelf een kunnen bespelen heb).

Check anders mtuck eens:
http://www.youtube.com/user/mtuck5150

Hij is een amerikaanse hobby-gitarist die zeer interessante reviews gemaakt heeft over de 6262 (5150II clone) en sinds vorige week ook over de 1990 (jcm-900 clone). Zeer uitgebreid besproken met soundclips en hij heeft ook nog Van Halen covers staan waarop hij de 6262 gebruikt (ze blijven echt machtig goed, vooral eddie ;)).

Ik zou ze niet aanraden voor een tournee door Europa, maar voor thuisgebruik en misschien een paar lichtere gigs, zijn ze wel een goed alternatief ;)

Wim Vdb
2 oktober 2009, 20:36
www.muziekcentrumvangorp.nl

Hier hebben ze wel wat gear oa Bugera.

Madcow
3 oktober 2009, 10:50
Als Thomann stopt met het verkopen van bugera's, omdat ze zo snel kapot gaan. Dan is dat een ernstig slecht teken. Thomann, de grotere webshop van Europa.

timkermans
4 oktober 2009, 13:57
www.muziekcentrumvangorp.nl

Hier hebben ze wel wat gear oa Bugera.

Yep, maar nog geen V-22 :-(