PDA

View Full Version : Gitarist zoekt metal/hardrockband (omgeving Amsterdam) Incl YouTube filmpjes!



StagD
26 september 2009, 12:42
Hallo mensen, mijn naam is Jeroen Petri, 19 jaar en ik woon zelf in Amstelveen. Ik ben sinds mn 7e bezig met gitaar spelen en vanaf mn 15/16e ben ik intensief begonnen met het spelen/oefenen van elektrisch gitaar. Nu ik tig nummers ken (vooral metal en hardrock) en ik heel graag wil optreden en bandervaring op wil doen zoek ik een metalband die een gitarist zoekt. Voor een beter beeld van wat ik allemaal kan spelen, wat mijn favo bands/nummers zijn heb ik ook tig covers staan op mijn YouTube profiel:

http://www.youtube.com/user/GuitarnScythes

Zelf ik heb ik nog niet zo veel bandervaring, ik heb hier en daar in een bandje gespeeld maar dat was puur voor 1 of 2 optredens dus nix groots. Ik zit zelf nog op gitaarles en ik treed wel af en toe op, maar dat is solo of jamsessies en ik zoek toch meer een echte band omdat ik zelf meer wil gaan optreden

alvast bedankt,
Jeroen Petri

Quicksilver
27 september 2009, 01:34
Hallo mensen, mijn naam is Jeroen Petri, 19 jaar en ik woon zelf in Amstelveen. Ik ben sinds mn 7e bezig met gitaar spelen en vanaf mn 15/16e ben ik intensief begonnen met het spelen/oefenen van elektrisch gitaar. Nu ik tig nummers ken (vooral metal en hardrock) en ik heel graag wil optreden en bandervaring op wil doen zoek ik een metalband die een gitarist zoekt. Voor een beter beeld van wat ik allemaal kan spelen, wat mijn favo bands/nummers zijn heb ik ook tig covers staan op mijn YouTube profiel:

http://www.youtube.com/user/GuitarnScythes

Zelf ik heb ik nog niet zo veel bandervaring, ik heb hier en daar in een bandje gespeeld maar dat was puur voor 1 of 2 optredens dus nix groots. Ik zit zelf nog op gitaarles en ik treed wel af en toe op, maar dat is solo of jamsessies en ik zoek toch meer een echte band omdat ik zelf meer wil gaan optreden

alvast bedankt,
Jeroen Petri

Hahaha, hoe toevallig dat ik jou hier weer tref. Weet niet of je mij nog kent, maar ik ben dus Pow3rbull (en ook mijn nieuwe account: TheScythed) van YouTube. Welkom op het forum en succes met zoeken btw :P

Meganutter
14 december 2009, 11:00
Hallo,

Geen idee of je nog zoekende bent maar wij zoeken nog wel een leadgitarist.
Ik ben aan het proberen om een bandje op te starten met invloeden van onder andere Killswitch engage en All that remains.

Ik zelf woon in Beverwijk en de Bassist in Driehuis dus we zullen in de buurt van Haarlem gaan oefenen.

Natuurlijk willen we eigen nummers gaan schrijven en als we een goed repertoire hebben gaan optreden.

Als het je wat lijkt, stuur dan even een mailtje. email adres is te vinden in mijn profiel