PDA

View Full Version : gitaar afstellen laten afstellen in Utrecht



deltaco
24 september 2009, 11:00
Hoi, ik heb onlangs een oude gibson gekocht onlangs en ik wil deze goed laten afstellen. Wie heeft er tips waar ik dit het beste kan laten doen in Utrecht of omgeving?

Alvast bedankt!

beruk
24 september 2009, 11:26
Ik ga zelf naar Dirk Witte op de Oudegracht, daar zit een goede gitaartech.
Of naar Ebbeling op de A'damsestraatweg, ook heel goed, maar duur.

lindstrom
24 september 2009, 11:28
Hoi, ik heb onlangs een oude gibson gekocht onlangs en ik wil deze goed laten afstellen. Wie heeft er tips waar ik dit het beste kan laten doen in Utrecht of omgeving?

Alvast bedankt!

Ik ben geregeld in utrecht, vriendin woont er,.. ik wil het ook wel voor je komen doen hoor.

(voor wat biertjes ;) )

Ibanez666
24 september 2009, 11:44
Ik ben geregeld in utrecht, vriendin woont er,.. ik wil het ook wel voor je komen doen hoor.

Ehhh:
ik wil deze GOED laten afstellen.


;)

ff zonder dollen: das leuk aangeboden van je :)

Chris Winsemius
24 september 2009, 11:51
Als het echt 'n oudje is:
Hans Pluut, Amsterdam

lindstrom
24 september 2009, 11:52
Ik kan goed afstellen.. geen onzin..

macwilliams
24 september 2009, 12:34
Ik kan goed afstellen.. geen onzin..

Heb je referenties ?

Tho
24 september 2009, 12:34
Dirk Witte is inderdaad een hele goeie. Kees Dee in Amersfoort kan je ook bijzonder goed helpen.

snaarplukker
24 september 2009, 14:08
Hoi, ik heb onlangs een oude gibson gekocht onlangs en ik wil deze goed laten afstellen. Wie heeft er tips waar ik dit het beste kan laten doen in Utrecht of omgeving?

Alvast bedankt!
Goed afstellen betekend dat het naar jouw smaak is afgesteld. Dus lijkt dit (http://www.donhofstee.nl/?Zelf_afstellen) me wel een goeie tip.;)

lindstrom
24 september 2009, 14:57
Heb je referenties ?

Niet direct, maar al wel aan heel veel gitaren gesleuteld. naar tevredenheid van eigenaren.

hoef er verder niks voor te hebben, ik laat de topicstarter graag zien hoe je een gitaar zelf kan afstellen, is altijd fijn als je het zelf kunt.
afstellingen zijn, zoals eerder gezegd, nogal persoonlijk.

macwilliams
24 september 2009, 15:39
Oh, okay. Ik dacht misschien dat je gitaren van bekende mensen afstelde. Ik doe mijn eigen gitaren ook naar volle tevredenheid van mezelf. :D

lindstrom
24 september 2009, 15:41
Precies, zo wilde ik de topicstarter wegwijs maken in het afstellen van zijn gitaar, ik help anderen daar graag mee..

RedBuell
24 september 2009, 15:54
Misschien te ver uit de buurt, en niet goedkoop maar Hans Pluut in Amsterdam is echt een heule goeie.